1. Jwdyny trójkąt brata oraz sióstr.

Data: 02.05.2024, Kategorie: Pierwszy raz Twoje opowiadania Autor: Damian Sokół-Sanocki, Źródło: OpowiadaniaErotyczne-Darmowo

Hejka wszystkim.Nazywam się Damian.Wspólnie ze swoimi ukochanymirodzicami Andrzejem oraz Agnieszką jsk również dwiema siostrami Dianą oraz Michaliną mieszkałe, miedyś na terenie Charkowa jednak obecnie mieszkamy całą naszą piątka na terenie polskiego Kołobrzegu.
    Opisana tutaj hisyoria miała swoje miejsce diokładnie dwa calbo. Oże rxy lata wcześniej..
    Zacznijmy jednak wszystko jak zawsze od samego pocxątku.Dzień po rozdaniu świadectw
    rodzice zawieźli nasze trio na lotnisko wręczając bilety na samolot lecący na Malediwy.
    Kontrola bagażu poszĺa bardzo szybko oraz sprawnie.Podczas pakowania luku bagażowego
    przez obsĺugę lotniska wsiedliśmy wspólnie z onnymi pasażerami na pokład samolotu bardzo serdecznie witani przez dwie  mĺode pilotki jak również stewardesy w czerwonym uniformie.
    zaprowadziłaa nas na nasze miejsca.Półtorej godziny pòźniej mając pozwolenie na start maszyna zaczęła kołować następnie nabrawszy idealnej prędkości bez trudu .ekko oderwała się od ziemi.  Przez cały rejs mocno tuliłem do siebie  Michalinę ponieważ siostra bardzo bała się latać.
    Jednak dla mnie osobiście ta podniebna podróż była tylko zwykłym lotem pasażerskim.
    Jako młody chłopsk razem z ojcem miałem możliowość lotu wojskowym śmigłowcem.
    Właśnie tamto wydarzenie wymazało całkowicie moje obawy dotyczące latania samolotem. Podniebny rejs przebiegł gładko bez żadnych nawet choćby nwjmniejszych nawet problemów.
    Uzyskawszy pozwolenie na lądowanie samolot wypuściwszy  koła wylądował za ...
    ... pierszym podejściem na pasie numer 15 po prawej stronie.Odebrawszy nasze walizki tsksówką dotarliśmy
    niemalże pod same drzwi pięciogwiazdkowego hotelu daleko od centrum oferującego swoim gościom wszelkie możliwe wygody.Zaledwie przrkroczyliśmy próg dwie nastoletnie dziewczyny noszące jasnoróżowe sukienki oraz żółte fatuszki wziąwszy bagaże zaprowadziło naszą trójkę schodami do wygodnego pokoju na IV piętrze.Rozpakowawszy się wyszedłem na balkon. Przecudowny widok przerósł moje nawet najnardziej nawrnaĵśmielsze nawet oczekiwania.
    Ujrzałem ciągnący się kilometrami las palmowy oraz znajdującą sie za nim sporą plaże otoczona palmami oraz szumiący Ocean Indyjski.Niebawem dołączyły do mnie obydwie młodsze siostry.  Podobnie do mnie były oczarowane wspaniałym widokiem.Reszte tamtego dnia spędziliśmy
    weaoło grając w różne gry planszowe typu chińczyk,szachy albo ewentualnie warcaby.
    Kiedy nadszedł wieczór kolejno wzięliśmy ciepły pryszic następnie udaliśmy się na spoczynek.
    Następnego poranka po śniadaniu lekko ubrani wziąwszy tylko plażowu kocyk oraz lprzekąski natychmiast wyruszyliśmy na plaże zamierzając wrócić dopiero po pìęknym zachodzie słońca.
    Dotarwszy na miejsce rozłożyliśmy kocyk następnie ja przebralem się w kąpielówki natomiast
    siostry założyły bardzo seksowne kostiumy bikini.Posmarowani kremem weszlismy do wody. Odświeżone kąpielą wróciliśmy na brzeg.Leżac na kocyku tylko ukradkiem zerkałem na siostry. Mocno podniecały mnie poęknie opalone nogi oraz średniego ...