1. Jezioro spermy...

Data: 11.07.2018, Kategorie: Sex grupowy Autor: Dawid, Źródło: Fikumiku

Myślałem, że moje tegoroczne wakacje zapowiadały się tak samo nudno jak zeszłoroczne. Na szczęście moje dobre koleżanki z klasy zaprosiły mnie na wspólny wypad nad jezioro. Wyjazd miał odbyć się już następnego dnia, więc nie miałem za dużo czasu na przygotowania. Spotkaliśmy się na dworcu i ruszyliśmy w podróż. Na miejscu rozbiliśmy namioty (jeden dla mnie a drugi dla dziewczyn) a później wykąpaliśmy się w pobliskim jeziorze. Potem rozpaliliśmy ognisko, wypiliśmy po piwku, zjedliśmy kiełbaski i zmęczeni po całym dniu położyliśmy się w swoich namiotach. Już zasypiałem kiedy nagle usłyszałem pojękiwania z poza namiotu, zdezorientowany wyszedłem sprawdzić co się dzieje i sprawdziłem czy u dziewczyn wszystko w porządku. Wchodząc do namiotu nie myślałem o tym co zaraz zobaczę... Moim oczom ukazały się masturbujące się dziewczyny różnymi zabawkami. Stałem wmurowany. Kiedy mnie zobaczyły szybko wciągnęły mnie do namiotu, zamknęły go i jedna z dziewczyn - Iza zaczęła mnie rozbierać jednocześnie druga - Julka namiętnie całować. Po chwili już przestałem się im opierać i dałem ponieść się chwili i emocjom. Mój pulsujący penis ocierał się o języczek Izki, sprawiało mi to wielką przyjemność. Julia zaczęła oblizywać moje palce u stóp a potem ujeżdzać je swoją morką od śluzu cipeczką. Kiedy Izka skończyła zabawe moim sprzętem usiadła na mnie i zaczęła gwałtownie po mnie skakać, jęczała przy tym z rozkoszy. Czułem,że mój kutas dłużej nie wytrzyma tej przyjemności i spuściłem się jej prosto w dziurkę. Kiedy ze mnie zeszła po jej nogach ciekła ciepła sperma lecz Julka wszystko z niej zlizała. Po całym zajściu wzięliśmy wspólną kąpiel w jeziorze. Po tym zdarzeniu powtarzaliśmy całą zabawę od nowa, używając coraz to nowych technik. Wakacje były niezapomniane...