1. Braterska milosc

22.04.2024: Rozdział 1 Osz kurwa, dochodzę! Na prawej ręce Kuba poczuł powoli rozlewające się ciepło. Spojrzał na swojego starszego brata z lekkim rozczarowaniem. Już drugi raz Łukasz spuścił się przed nim i znowu to on zostaje niezaspokojony. Starł z czoła powstające krople potu od parnego p czytaj Erotyczne Opowiadanie
    Kategorie: Geje Autor: Kamil Gil, Źródło: SexOpowiadania
  2. All inclusive w Egipcie

19.04.2024: Poprzedniej zimy do Egiptu miałem pojechać z kolegą na last minute, ale wystawił mnie w ostatniej chwili i pojechałem sam. Grand hotel w Sharm El Sheikh położony jest nad samym morzem, na dużym terenie rozrzucono dwupiętrowe domki, a w nich po kilka pokoi. Doleciałem z Warszawy, a wcześniej pociągiem do stolicy, więc podróż zajęła mi cały dzień. Zmęczony padłem na łóżko w pokoju, który dostałem i czytaj Erotyczne Opowiadanie
    Kategorie: Geje Autor: Radek Klosse, Źródło: SexOpowiadania
  3. Odwiedziny brata we Wrocku - czesc 2

15.04.2024: Po porannych igraszkach zrobiłem szybkie śniadanie i ustaliliśmy wspólnie plan dnia. Miałem w planach pokazać Marcelowi miasto, jakieś zabytki, ciekawe miejsca, których wczoraj nie zdążyliśmy zahaczyć, a następnie skoczyć na kolacje do jakieś restauracji, a wiecz&oacute czytaj Erotyczne Opowiadanie
    Kategorie: Geje Autor: Kamil, Źródło: SexOpowiadania
  4. Zatracony w kutasie

06.04.2024: Po drobnych poprawkach dodaję ponownie stare opowiadanie i wracam do pracy nad kolejnymi- Chyba się nie rozmyśliłeś? – z mojego rozmarzenia wyrwał mnie głos leżącego przede mną na łóżku nagiego mężczyzny. Był ponad dwumetrowym blondynem o czytaj Erotyczne Opowiadanie
    Kategorie: Geje Autor: Markiz de Vore, Źródło: SexOpowiadania
  5. Niespodziewane Spotkanie

06.04.2024: O tym, że mam skłonności bi, wiedziałem jeszcze przed osiemnastką, ale do ukończenia 24 lat nic z tym nie robiłem. Sex z dziewczynami był fajny, ale gdzieś z tyłu głowy plątały się myśli o facetach.Szczególnie takich dojrzałych samcach. byłem dość wysokim, sz czytaj Erotyczne Opowiadanie
    Kategorie: Geje Autor: Paweł Wiśniewski, Źródło: SexOpowiadania
  6. Przygoda na silowni

29.03.2024: Jestem Karol i w trakcie wydarzeń opisanych tutaj mam około 18 lat.Tego dnia byłem zwolniony z ostatniej lekcji w szkole, co w połączeniu z i tak krótkim dniem spowodowało, że kończyłem dość wcześnie. Postanowiłem jak zawsze pójść na siłownię. Po chwili czytaj Erotyczne Opowiadanie
    Kategorie: Geje Autor: Franek Nowak, Źródło: SexOpowiadania
  7. Zgwałcony hetero

20.11.2023: Mam 40l wysoki szczupły ciemny blądyn z wysportowana sylwetka a na imię mam Tomek. Historia wydarzyła się naprawde gdy miałem 22l byłem wtedy w barze pijąc piwko jak często po pracy w piątek. Siedząc sam po jakimś czasie podszedł facet którego nie znałem wysoki barczysty i w pierwszej chwili pomyślałem że będzie szukał zaczepki lecz wiedząc że jestem u siebie a mianowicie w górach Beskidach nie czytaj Erotyczne Opowiadanie
    Kategorie: Geje Twoje opowiadania Autor: J.J, Źródło: OpowiadaniaErotyczne-Darmowo
  8. (Nie) fart po wf-ie

01.04.2023: (Za wszelkie błędy ortograficzne i interpunkcyjne z góry przepraszam. Redaktorem nie jestem :) ) Hej, mam na imię Mateusz, mam 17 lat i chodzę do 3 klasy liceum. Jestem średniej budowy, dość niskim brunetem ze średniej długości włosami zaczesanymi na quiffa. Mam 172cm wzrostu i ważę ok 65kg. Nie mam jakoś super zbudowanego ciała, ale gruby też nie jestem, dbam o siebie przez co nie mogę narzekać czytaj Erotyczne Opowiadanie
    Kategorie: Geje Twoje opowiadania Autor: Nieznane, Źródło: OpowiadaniaErotyczne-Darmowo
  9. Pociągi radzieckie

22.02.2023: Pociągi radzieckie to był osobny temat. Podróż trwająca dobę albo dłużej powoduje, że ludzie się nudzą, a ileż można kurwa spać. Stąd chlanie i szukanie okazji do zaruchania. Ciekawostką był bezprzedziałowy trietij kłass. Podróżowali nim przeważnie ludzie biedni, udawający się do miast na targ ze swoimi produktami. Mężczyźni w większości byli ubrani w dresy, co miało tą zaletę, że przez dresowe czytaj Erotyczne Opowiadanie
    Kategorie: Geje Twoje opowiadania Autor: Jebiące Skarpety, Źródło: OpowiadaniaErotyczne-Darmowo
  10. Skarpetki kumpla

20.02.2023: Jacek zatrudnił się u nas jakiś miesiąc temu. Od razu wzbudził sympatię chłopców, był sympatycznym i chętnym do pracy. A ostatnio mieliśmy roboty od cholery. Nasze centrum motoryzacyjne zdecydowanie się rozbudowało i potrzebowaliśmy więcej chłopców do pracy. Jacek nadawał się do tego idealnie. Silny, młody i szybko uczący się chłopiec. W ciągu kilku dni poznał swoje obowiązki i wypełniał je czytaj Erotyczne Opowiadanie