1. Fantazja = Real - 1

Data: 15.02.2022, Kategorie: Fantazja Twoje opowiadania Autor: Rogacz nr . 1, Źródło: OpowiadaniaErotyczne-Darmowo

... policzek , przebłagała mnie , abym go włączył gdyż chciała zobaczyć jak to się skończy . Włączyłem i oglądaliśmy razem . Dziewczyna zaszła w ciążę z tym wielkim murzynem , urodziła jego dziecko a on wielbił ją i całował i tak film się kończył . - - Spojrzała na mnie , zarumieniła się i zapytała , dla czego dziewczyny lubią wielkich o wiele starszych murzynów a nie młodych . Wytłumaczyłem jej , że dorosły murzyn ruchając piękną młodą białą kobietę , wielbi ją i szanuje a gdy ta urodzi jego dziecko , to jest najszczęśliwszym człowiekiem na ziemi . Młodzi murzyni są zarozumiali i pyszni a wiedząc , że mają chuje większe niż biali i dłużej mogą ruchać - wykorzystują to często czerpiąc korzyści materialne za seks -po moim wywodzie ,   zaczęliśmy ''korki''. - - Od tej pory , przed lekcją oglądaliśmy filmy z ruchania pięknych , białych dziewcząt i kobiet , przez dorosłych , kruczoczarnych mężczyzn którzy zapładniali białe pipki a one rodziły im dzieci - nie które po kilkoro . Mijał czas a u nas prawie nic się nie zmieniło - ja ukończyłem szkołę i poszedłem na studia - ona zdała z wyróżnieniem do następnej klasy , lecz utrzymywaliśmy ścisły kontakt , na korepetycje przychodziła cały czas , gdyż nic mi nie płaciła a ja byłem szczęśliwy , że ją widzę . Gdy ona ukończyła szkołę  , poprosiłem ją o rękę lecz powiedziała , że to trochę za wcześnie bo ona miała niespełna 18 lat . Chodziliśmy ze sobą nadal a gdy zbliżały się wakacje [ wiedząc już , że ona uwielbia murzynów i ich czarne chuje ...
    ... ]  , zaproponowałem - wakacje na Jamajce - .Ona zgodziła się natychmiast . Mama moja nie miała nic przeciwko temu i jej rodzice również więc zaczęliśmy przygotowania do wyjazdu . Po wylądowaniu na tutejszym lotnisku , taxi zawiozła nas do naszego hotelu , gdzie mieliśmy zarezerwowany apartament . Zauważyłem , - gdyż byłem teraz na to uczulony - obsługa hotelu oraz lokaje i kelnerzy byli czarni , jak i większość personelu i gabinetów usługowych . [ kosmetyczka , fryzjer , masaż itp . ] Pierwsze kilka dni minęły raczej normalnie jednak gdy szliśmy na plażę , murzyni odwracali głowy i patrząc na nas , cicho szeptali na nasz temat . W pokoju dosyć często rozmawialiśmy o seksie aż pewnego wieczora stało się , straciła dziewictwo ze mną . Gdy tak leżeliśmy , wydawało mi się , że jest rozmarzona i myśli o czym innym . W nocy było jeszcze chyba dwa razy lecz zawsze zakładałem prezerwatywę . Rano jeszcze raz i po śniadaniu poszliśmy na plażę . Zainteresowanie nami było dość w miarę gdyż wiele młodych białych małżeństw przyjechało na urlop i nie jedna z pięknych kobiet wyjedzie z czarnym dzieckiem w brzuchu . Kilka małżeństw nawet po to przyjechało a ich żony wybierając sobie murzyna na ojca swojego dziecka , wcale się z tym nie kryło , co było jeszcze bardziej podniecające . My nawet nie zauważyliśmy , że obserwował nas opiekun hotelu . Był zatrudniony jako ochroniarz i gdy hotel był zamknięty - sprzątał hol i bar . Jednego dnia , gdy zamówiłem śniadanie do pokoju , on właśnie nam je ...