1. Seks na plaży naturystów

Data: 17.09.2022, Kategorie: Lesbijki Twoje opowiadania Autor: Malwina oraz Ewelina, Źródło: OpowiadaniaErotyczne-Darmowo

Witamy wszystkich niezwykle serdecznie.
    Nazywamy się Malwina oraz Ewelina. Obydwie jesteśmy bardzo zgrabnymi  nastolatkami oraz bliźniaczkami mającymi blond włosy zawsze związane w koński ogon oraz piękne oczy koloru nieba. Wspólnie ze swoimi  kochanymi rodzicami oraz dwiema kuzynkami mieszkamy bardzo  blisko ścisłego centrum Wiednia. Historia zdarzyła się pięć lat wstecz. Spędzałyśmy wtedy wakacje na Kanarach.
    Codziennie zaraz po  lekkim śniadaniu szłyśmy na  piękną obsadzoną palmami piaszczystą plaże niedaleko hotelu. Docierając na miejsce rozbijałyśmy plażowy parawan następnie kładłyśmy specjalny plażowy koc natomiast na sam koniec przebierałyśmy się w kostiumy bikini. Nasmarowane  dokładnie kremem lub olejkiem do opalania wbiegałyśmy do wody. Wzajemnie się chlapałyśmy pośród bardzo radosnych śmiechów jak również pisków.
    Cudownie odświeżone oraz wykąpane wracałyśmy za parawan wystawiając swoje nastoletnie ciała do ciepłych promieni słońca delikatnie pieszczącymi naszą skórę. Pewnego bardzo pogodnego oraz zarazem upalnego dnia poszłyśmy na całkiem inną plaże położoną nico dalej od hotelu. Przybywszy na miejsce jak zwykle zaczęłyśmy od rozbicia  naszego parawanu oraz rozłożenia  dużego plażowego koca.
    Przebrane w nasze bikini razem wbiegłyśmy prosto do wody.Wróciwszy za parawan zaczęłyśmy zupełnie beztrosko się opalać. Jakiś czas poźniej  na plaży zjawiły się dwie dziewczyny mniej więcej w naszym wieku. Rozłożywszy koń oraz przeciwsłoneczny parasol obie od razu ...
    ... rozebrały się do naga. Wtedy dopiero dotarła do na cała prawda. Przez przypadek lub zbieg okoliczności trafiłyśmy na plaże tylko dla naturystów. Przez chwilę myślałyśmy co mamy robić. Nie chcąc opuszczać tej plaży również postanowiłyśmy rozebrać się do naga. Stanąwszy naprzeciwko Eweliny  najpierw  zdjęłam jej brązowy staniczek uwalniając piersi następnie pozbawiłam majteczek odsłaniając idealnie wydepilowane łono. Siostra odpłaciła się pięknie natychmiast zdejmując ze mnie także brązowe bikini. Tymczasem nasze dwie ulubione kuzynki Jagoda oraz Anna także zdążyły wzajemnie rozebrać się do naga.
    Posmarowawszy nasze ciała olejkiem ponownie wbiegłyśmy do Atlantyku.
    Zimna woda doskonale koła nasze nagie rozpalone słońcem nastoletnie ciała.
    Resztę dnia spędziłyśmy na tamtej plaży kilka razy kąpiąc się oraz opalając nago. Wróciwszy do hotelu wzięłyśmy wspólny prysznic zmywając z naszych ciał piasek. Podczas wzajemnego mycia byłyśmy mocno podniecone naszą wzajemną nagością. Ubrane wyszłyśmy na balkon przylegający bezpośrednio do wynajętego przez całą naszą czwórkę hotelowego pokoju.
    Kiedy słońce już zaszło postanowiłyśmy także udać się  na całonocny spoczynek. Noc upłynęła bez większych incydentów. Spożywszy śniadanie spakowałyśmy nieduży plecak następnie bezzwłocznie ruszyłyśmy prosto na tamtą plaże. Przybywszy bardzo szybko rozbiłyśmy nasz parawan rozkładając tym razem leżaki wypożyczone od obsługi naszego hotelu. Rozebrawszy się do naga nasmarowałyśmy ciała olejkiem następnie ...