1. Cudowny wakacyjny seks

Data: 19.09.2022, Kategorie: Twoje opowiadania Autor: James oraz Tamara, Źródło: OpowiadaniaErotyczne-Darmowo

Witamy wszystkich bardzo serdecznie. Nazywamy się James oraz Tamara. Mieszkamy z naszymi rodzicami jak również dwiema kuzynkami niedaleko Sztokholmu. Cała historia zdarzyła się cztery lata temu. Wyjechaliśmy wtedy całą czwórką na wakacje spędzane na terenie Włoch.
    Każdego dnia cudowna aura bardzo skutecznie zachęcała do spędzania przynajmniej kilku godzin na plaży. Wychodząc zaraz po lekkim śniadaniu wracaliśmy tuż po zachodzie słońca. Przychodząc na piaszczystą plaże rozkładaliśmy duży koc oraz mocowaliśmy wypożyczony od obsługi hotelu parasol następnie ja przebierałem się w kąpielówki natomiast siostra jak również kuzynki ubierały kolorowe kostiumy bikini. Posmarowawszy się kremem z dosyć wysokim filtrem wbiegaliśmy do wody. Oprócz kąpieli oraz opalania zbieraliśmy także duże muszle albo kawałki bursztynu.
    Pewnego naprawdę bardzo słonecznego dnia  jak zwykle po śniadaniu spakowawszy tylko średnią podręczną torbę podróżną bezzwłocznie wyszliśmy na plaże. Przybywszy od razu rozłożyliśmy  koc oraz umocowaliśmy bardzo stabilnie parasol. Przebrani po posmarowaniu się tym razem olejkiem razem wbiegliśmy do wody. Chlapiąc siebie nawzajem co jakiś czas wybuchaliśmy pełnym radości śmiechem. Powróciwszy na brzeg położyliśmy się oddając relaksowi oraz łapiąc opaleniznę. Zostaliśmy tutaj do zachodu słońca. Wróciwszy do wynajętego pokoju hotelowego wzięliśmy po kolei prysznic udając się na należny całonocny spoczynek. Następnego poranka po posiłku ponownie spakowawszy tylko niezbędne ...
    ... rzeczy opuściliśmy pokój idąc na plaże.
    Kiedy dotarliśmy do celu dziewczyny najpierw rozłożyły koc następnie pomogły odpowiednio ustawić plażowy parasol. Nasmarowani olejkiem zaczęliśmy opalanie.
    Było bardzo przyjemnie czuć ciepłe promienie słońca pieszczące nasze ciała. Potem wbiegliśmy do wody przynoszącej miły chłodek oraz cudowne odświeżenie. Wróciwszy na koc wystawiliśmy nasze młode ciała do mocno operującego słońca. Wracając do hotelu przez przypadek odkryliśmy inną plaże położoną nieco bliżej    naszego hotelu oraz postanowiliśmy jutro spędzić tam cały dzień do zachodu słońca.
    Przybywszy następnego poranka na nową plaże rozłożyliśmy się obok kilku wydm.
    Ponieważ upał był trudny do zniesienia natychmiast wbiegliśmy do wody. Odświeżeni oraz wykąpani powolnym krokiem wróciliśmy do naszego koca.
    Leżąc wystawiliśmy ciała do słońca. Kilkanaście minut później na plaże przyszła rodzina złożona z ojca,matki oraz córek. Rozłożywszy zarówno koc jaK również leżaki oraz parasol cała czwórka wzajemnie  swobodnie rozebrała się do naga.
    Wtedy dopiero do nas dotarło na jaką plażę czystym zbiegiem okoliczności trafiliśmy. Była to plaża przeznaczona dla naturystów. Nie wiedzieliśmy jak mamy się zachować. Namyśliwszy się zabraliśmy swoje rzeczy wracając na  znaną nam dobrze plaże. Spędziliśmy tam całą resztę dnia.
    Podczas powrotu do hotelu zapytałem:
    -Macie może ochotę na nagie opalanie?
    -Nie jestem przeciwna-odparła siostra.
    -Popieram ten pomysł-rzekła Stella.