1. Rodzinny seks po pokerze rozbieranym

Data: 20.09.2022, Kategorie: Lesbijki Twoje opowiadania Autor: Roksana, Źródło: OpowiadaniaErotyczne-Darmowo

Witam wszystkich niezwykle gorąco.
    Nazywam się Roksana.Jestem dosyć wysoką oraz atrakcyjną nastolatką mająca brązowe włosy oraz  tego samego koloru oczy jak również średniej wielkości piersi.  Wspólnie ze swoją matką oraz siostrami mieszkam w ścisłym centrum Bonn. Wszystko zdarzyło się trzy lata wcześniej. Wówczas spędzałyśmy całą  naszą piątką
    zasłużony letni urlop niedaleko Tatr.
    Zawsze bardziej lubiłam góry niż morze. Leżenie na plaży uważałam za nudne. Wracajmy jednak do całej tej historii. Wynająwszy pięcioosobowy pokój w przytulnym pensjonacie oraz rozpakowaniu walizek wyszłyśmy zwiedzić okolice. Prześliczne okoliczne widoki dosłownie zatykały dech w piersiach ciesząc oczy.
    Zrobiwszy kilka zdjęć wolnym krokiem wróciłyśmy do naszego ciepłego oraz gustownie urządzonego pokoju. Zamknąwszy za sobą drzwi usiadłyśmy przed bardzo jasno płonącym kominkiem. Wypiwszy po kubku ciepłego kakao wyszłyśmy na przylegający do pokoju wykonany z sosnowego drewna balkon. Nasyciwszy oczy  cudowną górską panoramą wróciłyśmy do ciepłego wnętrza.
    Do samego wieczora grałyśmy w pokera. Kiedy zapadł zmrok życząc sobie miłych snów udałyśmy się na nocny spoczynek. Następnego poranka po śniadaniu oraz tradycyjnej gimnastyce wziąwszy plecaki wybrałyśmy się na górską wycieczkę. Podążałyśmy łatwym czerwono-niebieskim szlakiem prowadzącym do Zakopanego.  Przybywszy do miasta zjadłyśmy obiad następnie po krótkim odpoczynku całkiem innym szlakiem wróciłyśmy do pensjonatu. Kolejne dni wyglądały ...
    ... dokładnie tak samo. Dwanaście dni przed  naszym powrotem pogoda uległa całkowitej zmianie .
    Codziennie wiało oraz  rzęsiście padało.
    Tego południa mama zapytała:
    -Macie ochotę na grę w pokera?
    -Mamy ogromną ochotę-odparła Renata.
    -Zagramy inaczej niż dotąd moje drogie. Będzie to  bowiem rozbierany poker.
    Jeśli któraś nie chce grać może się wycofać.
    Żadna z nas nawet nie zaprotestowała. Wziąwszy dwie talie kart usiadłyśmy. Pierwsze rozdanie nie było dla mnie dobre. Zgodnie z zasadami pozbyłam się butów. Kolejne partie szły już jednak dużo lepiej.
    Siostry częściej przegrywały zdejmując kolejne części swojego ubioru.
    Niebawem jednak szczęście mnie opuściło.
    Najpierw zdjęłam miniówkę natomiast potem bluzkę zostając  w samej bieliźnie. Kolejna porażka zmusiła mnie do zdjęcia białego stanika zapinanego z przodu. Pozbywszy się stanika odsłoniłam piersi. Ostatnie rozdanie również przegrałam. Pozbyłam się majtek będąc już nago podobnie jak Renata oraz Octavia.
    Na placu karcianej rozgrywki zostały wyłącznie mama oraz  Ewelina.
    Ostatnią ,,walkę” wygrała mama.
    Ewelina zdjęła majtki siadając obok nas.
    Matka także pozbyła się  czarnych majtek.
    Przerywając panujące milczenie rzekłam:
    -Skoro już jesteśmy nago uprawiajmy seks.
    Reszta rodziny nie wyraziła sprzeciwu. Leżąc na puszystym dywanie zaczęłyśmy Witam wszystkich niezwykle gorąco.