1. Pierwszy raz na plaży naturystów

Data: 21.09.2022, Kategorie: Nastolatki Twoje opowiadania Autor: Leokadia oraz Caroline, Źródło: OpowiadaniaErotyczne-Darmowo

Witamy wszyskich bardzo serdecznie. Nazywamy się Leokadia oraz Caroline. Jesteśmy siostrami oraz bliźniaczkami. Obydwie posiadamy długie jak również lśniące blond włosy oraz oczy koloru nieba.
    Mieszkamy wspólnie ze swoimi rodzicami oraz kuzynostwem w centrum Nicei. Historia wydarzyła się cztery lata temu. Wtedy spędzałyśmy nasze letnie wakacje razem z kuzynostwem na Kanarach. Panująca każdego dnia słoneczna aura zachęcała skutecznie do spędzania kilku godzin na przepięknej piaszczystej plaży. Kiedy tylko docierałyśmy na miejsce rozkładałyśmy koc następnie nasz kuzyn szybko przebierał się w  ciemne kąpielówki natomiast ja z siostrą oraz dwiema naszymi kuzynkami ubierałyśmy kostiumy bikini. Posmarowane kremem z wysokim filtrem  wspólnie wbiegałyśmy do zimnej wody. Chlapałyśmy siebie nawzajem pośród wielu bardzo radosnych pisków oraz śmiechów. Kuzyn czasami n towarzyszył jednak bardziej wolał rącze siedzieć na brzegu. Wykąpane oraz odświeżone po powrocie kładłyśmy się na kocu wystawiając nasze młode ciała do mocno świecącego słońca.   Nasza piątka wracała do wynajętego pokoju hotelowego zawsze po zachodzie słońca. Zamknąwszy podwójne drzwi na klucz każdy przebierany w piżamę szedł spać.
    Rano zaraz po dosyć pożywnym śniadaniu niemal od razu ruszałyśmy na plaże spędzając tam kilka cudownych godzin całkiem beztrosko kąpiąc oraz opalając się. Pewnego wieczoru wracając znalazłyśmy zupełnie inną plaże bliżej hotelu. Postanowiłyśmy właśnie na niej spędzić jutrzejszy naprawdę ...
    ... bardzo upalny dzień. Następnego poranka po posiłku oraz spakowaniu niedużego plecaka od razu wyruszyłyśmy ku odkrytej plaży. Przybywszy na miejsce jak zwykle rozłożyłyśmy nasz plażowy koc oraz zamieniłyśmy letnie sukienki na bikini. Nasmarowawszy ciała kremem mocno trzymając się za ręce wbiegłyśmy do wody doskonale chłodzącej nasze ciała. Odświeżone wróciłyśmy na nasz koc.
    Kilka minut później na plaży zjawiła się para nastolatków nieco starszych od nas. Rozłożywszy się przy dużej wydmie oboje wzajemnie rozebrali się do naga.
    Wtedy dopiero jasno uświadomiłyśmy sobie jaką dokładnie plażę wczoraj odkryłyśmy. Była to plaża wyłącznie dla naturystów.
    Nie wiedziałyśmy jak teraz mamy postąpić.
    Akurat tego dnia kuzyna nie było z nami.
    Zamieniwszy ze sobą tylko kilka słów także postanowiłyśmy rozebrać się do naga. Stanąwszy naprzeciwko Laury zdjęłam jej błękitno-oliwkowy staniczek uwalniając piersi następnie kilka chwil potem pozbawiłam także majtek odsłaniając wydepilowane oraz zadbane łono.
    Kuzynka natychmiast odpłaciła się  pięknie pozbawiając mnie szaro-miodowego bikini. Tymczasem Caroline oraz Milagros także zdążyły wzajemnie rozebrać się do naga. Posmarowałyśmy się ponownie kremem następnie odczekawszy kilkanaście minut ponownie wspólnie wbiegłyśmy do wody. Kąpiąc się nago poczułyśmy się cudownie. Leząc potem nago na kocu opalając się czułyśmy się wolne oraz zrelaksowane. Resztę tamtego dnia poświęciłyśmy nagiemu opalaniu się oraz nagim kąpielom.