1. Przyjacielski wakacyjny seks

Data: 23.09.2022, Kategorie: Lesbijki Twoje opowiadania Autor: Jennifer oraz Stella, Źródło: OpowiadaniaErotyczne-Darmowo

Witamy wszystkich bardzo serdecznie.
    Nazywamy się Jennifer oraz Stella.
    Jesteśmy dosyć atrakcyjnymi dla naszych kolegów ze szkoły oraz klasy nastolatkami. Młodsza Stella jest obecnie czternastoletnią oraz niebieskooką blondynką natomiast ja  jestem teraz osiemnastoletnią dziewczyną mającą brązowe oczy jak również włosy. Mieszkamy ze swoim rodzicami  jak również dwiema przyjaciółkami na północy Słowacji.
    Cała historia miała miejsce dwa lata temu.
    Spędzałyśmy wtedy we całą czwórką nasze letnie wakacje na tropikalnej wyspie Bali. Każdego dnia szłyśmy na plaże  leżącą niecałe trzy kilometry od naszego ośrodka.
    Kiedy docierałyśmy na miejsce od razu rozkładałyśmy zarówno koc jak również leżaki następnie zamieniałyśmy zwiewne letnie sukienki na kostiumy bikini. Posmarowane zwykle kremem z dużym filtrem wspólnie wbiegałyśmy do wody. Chlapałyśmy siebie nawzajem następnie przyzwyczajone grałyśmy blisko brzegu przyjacielskie mecze piłki plażowej. Skończywszy grę wracałyśmy na swoje miejsce następnie siadając na kocu albo leżakach oddawałyśmy się letniemu lenistwu pozwalając ciepłym promieniom
    słońca pieścić nasze nastoletnie ciała. Wracałyśmy do ośrodka dwie  albo może trzy godziny przed zachodem słońca.
    Zamknąwszy drzwi wynajętego pokoju  brałyśmy jeszcze szybki wspólny prysznic następnie ubrawszy pożary szłyśmy spać. Pewnego poranka podczas tradycyjnego spaceru przed śniadaniem zupełnym przypadkiem odkryłyśmy następną  cudną plaże leżącą nieco dalej od ośrodka. Postanowiłyśmy ...
    ... tego dnia na niej plażować.
    Spożywszy posiłek spakowawszy do torby wyłącznie niezbędne rzeczy ruszyłyśmy. Przybywszy na miejsce jak zwykle rozłożyłyśmy koc oraz leżaki następnie szybko zamieniłyśmy sukienki na bikini. Nasmarowawszy się wzajemnie kremem razem wbiegłyśmy do cieplej wody.
    Odświeżone oraz wykąpane  powolnym krokiem wróciwszy na  piaszczysty brzeg  położyłyśmy się na kocu wystawiając młode  ciała do gorącego słońca.Jakiś czas później pojawiła się na plaży grupa młodzieży. Rozłożywszy się w pewnym oddaleniu cała grupa momentalnie rozebrała się do naga.
    Dopiero wtedy jasno uświadomiłyśmy sobie jaką plaże przypadkowo odkryłyśmy. Zastanawiałyśmy się jak mamy postąpić.
    Nie chcąc opuszczać tej plaży również postanowiłyśmy rozebrać się do naga. Stanąwszy naprzeciw siostry najpierw zdjęłam jej seledynowy stanik uwalniając średniej wielkości piersi natomiast chwilę później pozbawiłam także majteczek odsłaniając pięknie wydepilowane łono. Siostra odpłaciła się pięknie pozbawiając mnie mojego ciemnobordowego bikini. Tymczasem nasze kuzynki Sharon oraz Lily także zdążyły rozebrać się wzajemnie.
    Nagie wbiegłyśmy do Oceanu Spokojnego.
    Było wspaniałe poczuć  wodne fale bardzo delikatnie tylko muskające nasze piersi. Wyszłyśmy na brzeg bez przeszkód docierając do naszego miejsca plażowania. Położyłyśmy się na kocu.poczułyśmy się wolne oraz całkowicie zrelaksowane czując słońce pieszczące teraz całe nasze ciała. Pozostałe kilka godzin spędziłyśmy kąpiąc oraz opalając się ...