1. Wakacyjny seks z siostrą oraz kuzynkami

Data: 24.09.2022, Kategorie: Nastolatki Twoje opowiadania Autor: Michał oraz Amanda, Źródło: OpowiadaniaErotyczne-Darmowo

Witamy wszystkich bardzo serdecznie. Nazywamy się Michał oraz Amanda. Wspólnie ze swoimi rodzicami Edwardem oraz Sonią mieszkamy w pobliżu Brukseli. Cała historia miała miejsce dwa lata temu. Spędzaliśmy wówczas nasze letnie wakacje razem z kuzynkami na greckiej Krecie. Panująca codziennie cudowna pogoda skutecznie zachęcała do spędzania całego dnia na pięknej piaszczystej plaży leżącej niecałe dwa-trzy kilometry od pensjonatu.
    Kiedy byliśmy już na miejscu najpierw rozkładaliśmy plażowy koc oraz parasol następnie ja przebierałem się w kąpielówki natomiast moja siostra jak również kuzynki ubierały dwukolorowe kostiumy bikini. Przebrani smarowaliśmy się wzajemnie kremem albo olejkiem chwilę potem całą czwórką wbiegając do ciepłego morza. Chlapaliśmy siebie nawzajem następnie urządzając zawody pływackie albo stojąc blisko brzeg graliśmy w siatkówkę plażową.
    Wróciwszy na brzeg kładliśmy się na kocu pozwalając gorącym promieniom słońca pieścić nasze młodziutkie nastoletnie ciała. Leżąc co jakiś czas zerkałem na moją ukochaną siostrę oraz obie nasze kuzynki.
    Bardzo mocno mnie podniecały długie nogi oraz schowane pod stanikami bikini piersi. Kiedy zaczynało się powolutku ściemniać  wracaliśmy do wynajętego pokoju. Zamknąwszy za sobą drzwi na  podwójny zamek szliśmy do łazienki następnie braliśmy wspólny prysznic na samym końcu udawaliśmy się  na całonocny spoczynek. Ponieważ noce bywały stosunkowo ciepłe zwykle sypiałem mając na sobie tylko majtki natomiast siostra jak również ...
    ... kuzynki zakładały majtki oraz staniki.
    Pewnego dnia tuż po lekkim śniadaniu spakowawszy średniej wielkości plecak ruszyliśmy na plaże skrótem przez las.
    Całą drogę towarzyszyły nam ptasie trele. Przybywszy na miejsce rozłożyliśmy plażowy koc oraz  stabilnie ustawiliśmy wypożyczony od obsługi ośrodka parasol. Przebrawszy się szybko w zwykle plażowe stroje zaczęliśmy tradycyjne wzajemne smarowanie się pachnącym olejkiem. Najpierw ja  delikatnie smarowałem Milenę natomiast siostra Dominikę następnie one równie delikatnie smarowały nas. Odczekawszy około dziesięciu minut wspólnie wbiegliśmy do ciepłej wody. Ochlapawszy się wzajemnie wyjęliśmy piłkę
    zaczynając kolejny przyjacielski mecz naszej ulubionej siatkówki plażowej.
    Wynik nie był wcale ważny bowiem tutaj liczyła się wyłącznie dobra zabawa. Skończywszy grać wróciliśmy na koc. Położyliśmy się całkowicie oddając  letniemu oraz słodkiemu relaksowi. Spędziwszy kilka godzin na opalaniu skierowaliśmy swoje kroki do pensjonatu. Wracając  tym samym skrótem zupełnym przypadkiem odkryliśmy inną plaże leżącą  nieco bliżej naszego pensjonatu. Postanowiliśmy jutro tutaj się opalać. Zamknąwszy za sobą drzwi pokoju wzięliśmy wspólny prysznic następnie życząc sobie dobrej nocy poszliśmy spać.  Następny poranek wstał bardzo słoneczny oraz upalny niż wszystkie inne.
    Spożywszy poranny posiłek ruszyliśmy prosto na odkrytą wczoraj plaże. Przybywszy na miejsce jak zwykle wybrawszy idealne miejsce rozłożyliśmy plażowy koc oraz parasol na sam ...