1. Przyjacielski seks na plaży naturystów

Data: 26.09.2022, Kategorie: Lesbijki Twoje opowiadania Autor: Sandra oraz Natalia, Źródło: OpowiadaniaErotyczne-Darmowo

Bardzo serdecznie witamy wszystkich.
    Nazywamy się Sandra oraz Natalia. Wspólnie ze swoimi rodzicami Aleksandrem oraz Anitą jak również dwiema kuzynkami mieszkamy bardzo niedaleko czeskiej Pragi.
    Historia miała miejsce trzy lata wcześniej. Wówczas nasz dwumiesięczny letni urlop spędzałyśmy całą czwórką na Kanarach. Przepiękna pogoda panująca każdego dnia  skutecznie zachęcała do pobytu na plaży leżącej może trzy kilometry od pensjonatu. Docierając na miejsce najpierw wspólnie rozkładałyśmy duży plażowy parawan potem rozkładaliśmy koc na sam koniec przebierałyśmy się w kostiumy bikini. Nasmarowane balsamem albo kremem lub olejkiem razem wbiegałyśmy do wody.
    Chlapiąc siebie nawzajem co jakiś czas piszczałaśmy albo śmiałyśmy się. Odświeżone wróciwszy na brzeg brałyśmy przyniesioną przeze mnie białą piłkę oraz zaczynałyśmy rozgrywać zwykły koleżeński mecz ulubionej siatkówki plażowej. Skończywszy granie kładłyśmy się na kocu oddając się relaksowi oraz pozwalając promieniom słońca pieścić nasze ciała.
    Całe spędzane na plaży były poświęcone wyłącznie kąpaniu się oraz opalaniu.
    Kiedy wracałyśmy do pensjonatu na niebie zaczynały pojawiać się pierwsze gwiazdy. Zamknąwszy za sobą drzwi wynajętego pokoju na klucz brałyśmy wspólny prysznic następnie nadal nagie szłyśmy spać. Pewnego poranka podczas spaceru uliczkami odkryłyśmy obsadzoną palmami plaże położoną nieco bliżej pensjonatu. Postanowiliśmy spędzić na niej dzisiejszy bardzo pogodny oraz upalny dzień. Wróciwszy do ...
    ... ośrodka spakowałyśmy tylko niewielką torbę następnie wyruszyłyśmy.
    Po dotarciu na miejsce jak zawsze wspólnie rozbiłyśmy nasz kolorowy plażowy parawan następnie rozłożyły koc na samym końcu zamieniając zwiewne sukienki na bikini. Nasmarowane wzajemnie kremem szybko wszystkie wbiegłyśmy do wody.
    Pośród radosnych śmiechów oraz pisków chlapaśmy się wzajemnie zimną wodą. Wykąpane oraz cudownie  odświeżone wolnym krokiem wróciłyśmy na brzeg. Położywszy się na kocu opalałyśmy się. Kilkanaście minut później na plażę przyszła rodzina złożona z ojca,matki oraz dzieci. Rozłożywszy się nieco dalej cała siódemka albo ósemka rozebrała się do naga.
    Dopiero teraz wiedziałyśmy jaką plażę odkryłyśmy podczas porannej przechadzki. Była to plaża wyłącznie dla naturystów. Kompletnie nie wiedziałyśmy jak postąpić. Ponieważ nie chciałyśmy opuścić tego miejsca także postanowiłyśmy się rozebrać.
    Stanąwszy naprzeciwko mojej siostry najpierw pozbawiłam ją limonkowego stanika uwalniając piękne piersi natomiast chwilę potem zdjęłam jej także majteczki. Ujrzałam cudownie wydepilowane łono. Naga Natalia pięknie się odwdzięczyła pozbawiając mnie mojego białego bikini. Tymczasem nasze kuzynki Lucy oraz Katie również rozebrały się wzajemnie do naga. Nasmarowane ponowną porcją kremu natychmiast wbiegłyśmy do zimnej wody. Cudownie było poczuć jak nadchodzącą fala delikatnie muska oraz pieści piersi. Powróciwszy na koc zapytałam:
    -Jakie są nasze dalsze plany?
    -Nie mamy żadnych planów -odparła Lucy.