1. Seks rodzeństwa na wakacjach

Data: 26.09.2022, Kategorie: Nastolatki Twoje opowiadania Autor: Edmund oraz Justyna, Źródło: OpowiadaniaErotyczne-Darmowo

Witamy wszystkich naprawdę bardzo ciepło.
    Nazywamy się Edmund oraz Justyna.
    Wspólnie  ze swoimi rodzicami oraz dziadkami mieszkamy niedaleko Neapolu. Zdarzenie miało miejsce cztery lata temu.Wróciwszy ze szkoły zjedliśmy obiad następnie udając się na górę do wspólnego pokoju celem odrobienia zadanych lekcji. Uczyliśmy się dobrze więc łatwo poszło. Usłyszeliśmy podwójny zgrzyt klucza. Rodzice po ciężkiej pracy wrócili do domu.
    Zeszliśmy na dół przywitać tatę oraz mamę.
    Podczas deseru po obiedzie mama rzekła;
    -Jesteśmy bardzo dumni z waszych ocen.
    Ponieważ idealnie spełniliście swoją obietnicę również my spełnimy teraz swoją.
    Jedziecie na wakacje na wyspę Bora-Bora.
    Wszelkie koszty bierzemy tylko na siebie. Zatem idźcie się  teraz spakować dzieci.
    Wróciliśmy do pokoju bardzo zadowoleni. Ciężko pracowaliśmy na dobre stopnie. Jednak warto było dla takiej nagrody. Wyciągnąwszy nasze osobiste wakacyjne walizki zaczęliśmy się powoli pakować.
    Oprócz letnich ubrań oraz innych rzeczy dorzuciłem do mojej walizki kąpielówki natomiast siostra nowiutki kostium bikini. Spakowani od razu wyszliśmy przed dom.
    Dziadek Maciej  czekał na nas przy aucie. Jechał taką drogą,że mijał lotnisko. Włożywszy nasze walizki do bagażnika usiedliśmy wygodnie na tylnych fotelach.
    Dziadek zasiadł za kierownicą następnie uruchomiwszy sprawnie pojazd ruszył. Niecałe dwie godziny później wysiedliśmy dokładnie naprzeciwko bramy lotniska. Wziąwszy walizki skierowaliśmy swoje kroki prosto do  nowego ...
    ... terminala hali odlotów.
    Kontrola naszego bagażu podręcznego poszła bardzo szybko oraz sprawnie. Odebrawszy bilety wsiedliśmy na pokład samolotu lecącego właśnie na Bora-Bora. Półtorej godziny później wystartowaliśmy.
    Widoki z okna były naprawdę przepiękne.
    Wylądowawszy oraz zabrawszy walizki skierowaliśmy się ku rzędowi częściowo murowanych domków blisko plaży.
    Stojący najbliżej zejścia na plaże był nasz.
    Rozpakowawszy się nie mając żadnych planów wspólnie postanowolitmśmy spędzić pozostałą część dzisiejszego dnia na plaży. Zabrawszy tylko  naprawdę same potrzebne rzeczy wyszliśmy zamykając drzwi na klucz.
    Będąc na miejscu szybko rozłożyliśmy koc następnie ja przebrałem się w żółto -szare kąpielówki natomiast siostra ubrała swoje zupełnie nowiutkie jasnoniebieskie bikini. Najpierw delikatnie nasmarowałem moją siostrę kremem potem ona również  delikatnymi ruchami nasmarowała mnie.
    Odczekawszy moment weszliśmy do wody. Zacząłem chlapać Justynę natomiast chwilę
    potem ona także zaczęła ochlapywać mnie.
    Skończywszy wodną ,,bitwę” spytałem:
    -Masz ochotę na siatkówkę plażową?
    -To moja ulubiona gra-odparła siostra.
    Stojąc naprzeciw siebie zaczęliśmy grać.
    Rozegraliśmy trzy sety następnie zmęczeni graniem oraz upałem wróciliśmy na koc. Opalając się czasami zerkałem na siostrę.
    Bardzo mocno podniecały mnie jej zgrabne nogi oraz średniej wielkości piersi schowane  jednak dokładnie pod stanikiem bikini. Zostaliśmy na plaży do zachodu słońca. Wróciwszy do domku wzięliśmy ...