1. Cudowny wakacyjny seks z siostrami

Data: 27.09.2022, Kategorie: Nastolatki Twoje opowiadania Autor: Artur, Źródło: OpowiadaniaErotyczne-Darmowo

Witam wszystkich bardzo serdecznie. Nazywam się Artur, mam osiemnaście lat piwne oczy oraz kruczoczarne włosy. Wspólnie ze swoim rodzicami Tomem oraz Kelly jak również trzema młodszymi siostrami mieszkam niedaleko Glasgow. Historia miała miejsce cztery lata temu. Wróciwszy do domu  szybko zjedliśmy obiad następnie udaliśmy się do swoich pokoi celem odrobienia ostatnich w obecnym  roku szkolnym zadań domowych.
    Uczyliśmy się zawsze bardzo dobrze więc wszystko bardzo łatwo poszło Rozległ się dobrze naszej czwórce znany zgrzyt klucza. Rodzice po ciężkim dniu wracali do domu. Skończywszy rozwiązywanie naszych zadań zeszliśmy na dół przywitać tatę oraz mamę.
    Podczas jedzenia lodów mam rzekła:
    -Jesteśmy naprawdę dumni z waszych ocen szkolnych oraz wzorowego zachowania. Pracowaliście ciężko na dobre świadectwa. Jako nagrodę oboje sfinansujemy waszej czwórce letnie wakacje na terenie Bułgarii.
    Wszystkie koszty bierzemy tylko na siebie Idźcie się zatem spakować kochani. Zadowoleni wróciliśmy do pokoi następnie wyjąwszy leżące dotąd w szafach ściennych podpisane imiennie  wakacyjne walizki posiadające kółka zaczęliśmy pakowanie. Oprócz letnich ubrań oraz innych rzeczy dorzuciłem jeszcze kąpielówki natomiast moje siostry nowiutkie kostiumy bikini. Nazajutrz rano po dość lekkim śniadaniu wziąwszy walizki wszyliśmy przed dom.
    Matka już czekała ma nas siedząc w aucie. Wsadziwszy walizki do bagażnika od razu ruszyliśmy ku centralnemu lotnisku. Wysiedliśmy tuż przed bramą wejściową. ...
    ... Kontrola bagażu była szybka oraz sprawna. Odebrawszy bilety wsiedliśmy na pokład samolotu rejsowego lecącego do Bułgarii. Półtorej godziny później wystartowaliśmy.
    Widoki za oknem  były wprost niesamowite.
    Kiedy wylądowaliśmy zabraliśmy bagaże kierując się ku staremu osiedlu domków letniskowych leżących bardziej blisko plaży. Właściciel zaprowadził nas do domku stojącego niedaleko wejścia prowadzącego prościutko na  piaszczystą plaże.
    Rozpakowawszy walizki  postanowiliśmy resztę tego dnia spędzić na opalaniu się.
    Wyszliśmy zamykając domek na klucz. Będąc na plaży rozłożyliśmy koc następnie przebrałem się w niebieskie kąpielówki natomiast siostry założyły seksowne bikini. Zanim poszliśmy do wody dokładnie nasmarowałem pachnącym sosną olejkiem
    Maję,Annę oraz Monikę następnie Anna oraz Monika nasmarowały olejkiem mnie. Wziąwszy się za ręce wbiegliśmy do wody. Chlapaliśmy siebie nawzajem przez kilka minut następnie trochę popływaliśmy. Wróciwszy na brzeg wyjęliśmy z torby połkę rozgrywając turniej siatkówki plażowej. Rozegrawszy trzy emocjonujące sety zmęczeni upałem położywszy się na kocu zaczęliśmy opalanie pozwalając promieniom słońca pieścić nasze nastoletnie ciała.
    Kiedy zaczęło się  już powoli ściemniać wróciliśmy  do naszego urlopowego lokum.
    Umywszy się oraz ubrawszy lekkie piżamy udaliśmy się na całonocny spoczynek. Następnego poranka po smacznym posiłku spakowawszy torbę ruszyliśmy na plaże. Znajdując odpowiednie miejsce szybko rozłożyliśmy koc oraz znaleziony ...