1. Siostrzany seks na urlopie

Data: 26.10.2022, Kategorie: Lesbijki Twoje opowiadania Autor: Magda oraz Dominika, Źródło: OpowiadaniaErotyczne-Darmowo

Witamy wszystkich bardzo serdecznie.
    Nazywamy się Magda oraz Dominika. Wspólnie ze swoimi rodzicami Edmundem oraz Tamarą mieszkamy niedaleko Kowna.
    Zdarzenie miało miejsce dwa lata temu. Wówczas spędzałyśmy nasze letnie wakacje niedaleko słynnego Lazurowego Wybrzeża. Cudowna pogoda każdego dnia bardzo  skutecznie zachęcała do pobytu na plaży.
    Przybywszy na miejsce plażowania najpierw rozbijałyśmy duży plażowy parawan następnie rozkładałyśmy koc na samym końcu zamieniałyś nasze lekkie zwiewne sukienki na nowiutkie kostiumy bikini. Zanim weszłyśmy do wody wzajemnie smarowałyśmy się kremem z filtrem. Odczekawszy pięć minut wbiegałyśmy do wody następnie zaczynałyśmy wzajemne chlapanie się połączone z ochłodą ciała. Popływaszy przez kilka minut zadowolone powolo wracałyśmy za parawan następnie kładłyśmy się na kocu pozwalajàc ciepłym promieniom słońca pieścić nasze ciała. Kiedy wracałyśmy do pensjonatu na niebie powoli pojawiały się pierwsze gwiazdy. Zamknąwszy drzwi wynajętrgo pokoju brałyśmy wspólny ciepły prysznic po czym nadal pozostając nago szłyśmy spać. Pewnego bardzo upalnego dnia idąc przez palmowy las na znaną plaże ujrzałyśmy inną leżącą bliżej naszego pensjonatu. Postanowiłyśmy na niej dzisiaj plażować.
    Dotarwszy na niejsce jak zawsze robiłyśmy nasz plażowu parawan potem rozłożylyśmy kocyk na samym końcu zamieniłyśmy nasze bluzeczki oraz miniówki na bikini. Posmarowane bardzo dokładnie tym razem olejkiem razem wbiegłyśmy do wody. Odśeizywdzy się oraz zarazem ...
    ... wziąwszy pierwszą kąpiel wróciłyśmy za parawan. Lrżąv co jakiś czas patrzyłam na siostrę. Mocno podniecały mnie jej długie zgrabne opalnone nogi oraz średniej wielkości piersi dokładnie ukryte pod stanikiem bikini. Kilkanaście minut później na plażę przyszła pięcio lub może sześciosibowa rodzina. Rozłożywszy się niezbyt daleko od nas cała rodzina wzajemnie się rozebrała do naga. Wtedy uświadomiłyśmy sobie całą prawdę. Byłyśmy teraz na plaży dla naturystów. Kompletnie nie wiedziałyśmy jak postąpić. Ponieważ nie miałyśmy najmniejszego zamiaru dalej wędrować ku znanej plaży również postanowiłyśmy się rozebrać. Stanąwszy naorzeciw siebie zaczęłyśmy. Najpierw zdjęłam Dominice jasnoróżowy stanik odsłaniając oraz uwalniając siedemnastoletnie piersi następnie chwilę potem pozbawiłam także majteczek odsłaniając całkowicie pozbawione jasnych blond włosków młode dziewczęce łono. Dominika równie szybko pozbawła mnie mojego ciemnobordowo-błękitnego bikini.
    Bedąc nago ebiegłyśmy do wody. Wróciwszy za parawan zapytałam:
    -Czy uprawialaś już kiedyś seks?
    -Jeszcze tegi nie robiłam-odparła siostra.
    -Może chcesz to zrobić ze mną?
    -Nie musisz mnie namawiać.
    Położywszy się nieco wygodniej na kocu rozpoczęłyśmy nasze seksualne zblizenie. Najpierw namiętnie się pocałowałyśmy potem Dominika masowała sobie piersi natomiast ja lizałam jej mokrą cipkę.
    Chwię potem zamieniłyśmy się miejscami. Kiedy poczułam zwinny języczek siostry liżący moją cipkę zaczęłam cichutko jęczeć zaznając cudownej nieznanej ...