1. Wakacyjny seks z siostrami

Data: 28.10.2022, Kategorie: Lesbijki Twoje opowiadania Autor: Kaja,Anna.,Maja oraz Amelia, Źródło: OpowiadaniaErotyczne-Darmowo

Witamy wszystkich niezwykle serdecznie.
    Nazywamy się Kaja,Anna,Maja iraz Amelia.
    Rzem ze swoją matką Dominiką mieszkamy dokładnie w ścisłym centrum Waszyngtonu.
    Zdarzenie miało miejsce cztery lata termu. Wówczas całą czwórką soędzałyśmy nasze ketnie wakacje na cudownych Malediwach. Cudowana wręcz wymarzona aura bardzo skutecznie zachęcała do spędzania czasu tylko na tropkalnej piaszczystej plaży. Docierając na miejsce rozkładałyśmy koc albo leżaki potrm mocowałyśmy duży parasol na koniec zmieniając nasze proste zwiewne letnie sukienki na kostiumy bikini.
    Przed pierwszym wejściem do wody smarowałyśmy się wzajemnie kremem. Odczekawszy jeszcxe kilka minut wspólnie wbiegalyśmy do wód Oceanu Indyjskiego.
    Chlapiąc się co jakiś czas wybuchałyśmy radosnym śmiechem albo piszczeniem. Wróciwszy na brzeg całkiem beztrosko opalałyśmy się pozwalając promieniom słońca czule piescić nasze nastoletnie ciała. Msjąv dosyć leżenia na kocu lub leżakach wyjmowałyśmy piłkę rozgrywając pełen emocji siostrzany mecz siatkówki plażowej. Rozegrawszy trzy albo niekiedy pięć setów wracałyśmy ponownie do opalania. Wracając do wynajętego letniskowego domku miałyśmy nad sobą gwiezdne niebo.
    Zamknąwszy za sobą drzwi wejściowe rozbierałyśmy siebie nazwajem pot brałyśmy prysznic następnie pozostając nago udawałyśmy się na nocny spoczynek.
    Prwnego bardzo upalnego letniego poranka zaraz po śniadaniu jak zwykle spakowawszy niewielką szarą torbę wyszłyśmy na plaże. Podążając znaną trasą nagle ujrzeliśmy ...
    ... plaże otoczoną z trzech stron palmami. Postanowiłyśmy dzidiaj na niej plażować. Dotarwszy jak zawsze rozłozyłyśmy duży plażowy kocyk potem umocowałyśmy parasol na koniec zamieniając nasze letnie sukienki na dwukolorowe kostiumy bikini. Posmarowane kremem weszłyśmy do wody. Popływawszy przez kilka minut powolnym krokiem wróciłśmy na piaszczysty brzeg. Leżąc na kocu patrzyłam na moje siostry. Podniecały mnie mocno ich zgrabne opalone nóżki oraz średniego rozmiaru piersi teraz schowane pod stanikami bikini.
    Kilkanaście minut póżniej na plażę przyszły cztery nastolatki może rok starsze od nas. Rozłożywszy się nieco dslej cała czwórka wzajemnie rozebrała się całkiem do naga.
    Dopiero wtedy dotarła do nas cała prawda.
    Byłyśmy obecnie na plaży dla naturystów. Nie wiedziałyśmy jak mamy teraz postąpić. Ponieważ cała dalsza wędrówka pustą żwirową alejką w palącym słońcu odpadała postanowiłyśmy wspólnie się rozebrać. Stanąwszy naprzeciwko Anny najpierw zdjęłam jej żóło-czarny stanik zarówno odsłaniając jak również uwalniając piersi natomiast  chwilę potem pozbawiłam także majteczek odsłaniając  piękne całkowicie poznawione jasnych blond włosków łono.
    Anna równie szybko pozbawiła mnie ulubionego jasnoczerwono-szarego bikini.
    Tymczasem Amelia oraz Kaja również zdążyły wzajemnie się rozebrać do naga.
    Byłam podniecona widokiem trójki pięknych  bardzo zgrabnych oraz nagich nastolatek. Nagie wbiegłyśmy do Oceanu Indyjskiego. Cudownie było poczuć każdą wodną falę opływającą ciało delikatnie ...