1. Rodzinny wakacyjny seks

Data: 19.03.2023, Kategorie: Twoje opowiadania Autor: Kordelia, Źródło: OpowiadaniaErotyczne-Darmowo

Witam wszystkich bardzo serdecznie. Nazywsm się Kordelia.Jestem zgrsbną oraz atrakcyjną nastolatką posiadającą cudne  blond włosy jak również niebieskie oczy. Wspólnie ze swoimi rodzicami Tadeuszem oraz Michalina oraz młodzszymi siostrami Dianą oraz Natalią mieszkam blidko Oslo. Historia miała miejsce dwa lata wcześniej. Wówczas całą rodziną spędzaliśmy nasze ketnie wakacje w ukochanych Tatrach. Bardziej lubiłyśmy górskie wędrówki albo wspinaczkę zamiast leżenia na plaży. Pewnego dnia wybraliśmy się turystycznym czerwonym szlakiem do Zakopanego. Wykorzystując okazję odwidziliśmy naszych krewnych oraz nasze ukochane wujostwo. Wracaliśmy zadowoleni oraz pełni wrażeń.
    Zamknąwszy za zobą drzwi prywatnego górskiego domku udaliśmy się do pokoi. Siedzieliśmy tam do samej kolacji. Spożywszy posiłek życząc sobie dobrej nocy udaliśmy się na nocny spoczynek. Kolejny ranek wstał bardzo ppgodny oraz idealny do  kolejnej górskiej wędrówki. Spakowawszy plecaki od razu ruszyliśmy.
    Dotarwszy na piękną pełną kwiatów łąkę
    zrobiliśmy sobie dawno planowany piknik. Cały dzień poświęciliśmy tylko wędrowaniu.
    Wróciwszy do naszego domku wzięliśmy kolejno prysznic następnie życzac sobie
    bardzo kolorowych snów poszliśmy spać. Tydzień przed wakacyjn powrotem cudna dotąd pogoda uległa diamentralnej zmianie.
    Rzęsiście padało oraz dosyć mocno wiało. Siedzieliśmy przed salonowym kominkiem popijając ciepłe mleko doprawione miodem. Odstawiwszy brudne kubki do zmywarki zaproponowałam reszcie ...
    ... rodziny ulubioną przez całą naszą piątkę grę w pokera.
    Żeby było ciekawej  był to poker rozbierany
    Pierwsze rozdanie niestety przegrałam. Szanując zasady zdjęłam lekkie tenisówki. Kolejne rozdania kart szły bardzo różnie.
    Po upływie  może godziny byliśmy nago. Przerywając milczenie mama rzekła:
    -Skoro jesteśmy teraz nago będziemy uprawiać rodzinny seks każdy z każdym. Nikt nawet nie śmiał zaprotestować. Położywszy się nieco wygodniej zaczęliśmy. Najpierw uprawiałam seks z moim ojcem. Zaczęliśmy lekkim pocałunkiem następnie ojciec zaczął delikstnie lizać moją bardzo mokrą od miłosnych soczków pochwę natomiast ja masowałam sobie piersi. Odpłaciłam się ojcu robiąc lodzika oraz chwilę siadając na jego sterczącym niemal pionowo penisie lekko ruszając miednicą. Zostałam nagrodzona cudną palcówką. Wiłam się na dywanie zaznając rozkoszy. Wszystko zakończyło posuwanid od tyłu. Przyszła kolej na moją kochaną matkę. Nasz stosunek zaczęłyśmy lizania sobie pochew oraz czułego masowania piersi. Potem nasze mięciutkie usta się zetknęły. Pocałunek był pełen czystej namiętniści. Kiedy matka głaskała moje plecy delikatnie całowałam oraz masowałam jej cudowne średniego rozmiaru jędrne zdrowe piersi. Odwdzięczyła zię dokładnie tym samym.
    Razem przeżyłyśmy cudowny orgazm.
    Pozostały już tylko moje nłodsze siostry. Jako pierwszą zaczęłam pieścić Natalię. Zbliżenie zaczął czuły pocałunek następnie wylizałśmy sobie pochwy następnie czule wzajemnie masowałyśmy sobie piersi.