1. Sseks z siostrami na urlopie

Data: 25.03.2023, Kategorie: Lesbijki Twoje opowiadania Autor: Kinga,Anna,Ela oraz Dominika, Źródło: OpowiadaniaErotyczne-Darmowo

Witam wszystkich bardzo serdecznie.
    Mam na imię Kinga.Jestem atrakcyjną oraz  bardzo wysportowaną dziwiętnastolatką mająca piękne blond włosy,zielone oczy oraz średniego rozmiaru jędrne piersi. Wspólnie ze swomi ridzicami Stefanem orsz Jagodą jak również trzema młodszymi siostrami mieszka niedaleko Kuopio. Historia niała niejsce trzy lata wcześniej. Wtedy całą czwórką spędzalyśmy nasz letni urlop na tropikalnej wyspie Bora-Bora. Każdego dnia po śniadaniu spakowawszy tylko niewielką torbę szłyśmy na plaże. Kiedy byłyśmy na miejscu rozkładałyśmy kocyk następnie zamieniając nasze letnie sukienki na dwukolorowe kostiumy bikini. Dokładnie nasmarowane kremem albo olejkiem powoli wchodziłyśmy do wody. Chlapałyśmy się nawzajem przez kilka minut następnie wróciwszy na piaszczysty brzeg wyjmowałyśy białą piłkę rozgrywając pięciosetowy mecz ulubionej piłki plażowej. Jako kapitanka studenckiej drużyny akurat tego rodzaju piłki dobrze sobie radziłam. Skończywszy grać siadałyśmy na kocyku popijając zimną Pepsi następnie leżałyśmy spokojnie pozwalając ciepłym promieniom słońca delikatnie pieścić nasze młode ciała. Wracałyśmy do wynajętego hotelowego pokoju zawsze na godzinę albo też dwie przed całkowitym zachodem słońca. Zamknąwszy za sobą drzwi pokoju na klucz  szybko wzajemnie się rozbierałyśmy potem brałyśmy razem prysznic myjąc siebie wzajemnie na samym końcu osuszywszy ciało ręcxnikiem ubierałyśmy koszule nocne udając się na całonocny spoczynek. Pewnego upalnego dnia nie mając ...
    ... zbytniej ochoty pojść na plaże postanowiłyśmy całą czwórką grać naszego ukochanego pokera. Żeby było jeszcze nieco bardziej ciekawie miał to być  klasyczny poker rozbierany. Wziąwszy karty rozpoczęłyśmy rozgrywkę. Pierwsze rozdanie przegrała Dominika. Szanując zasady gry szybki zdjęła buty.
    Taki sam los spotkał potem naszą trójkę. Kolejne rozdanie było moją przegraną. Wstawszy pozbyłam się zółtej miniówki. Potem tski sam rezultat podzieliły siostry. Następne rozdanie przegrała Ela. Dziewczyna jednym sprawnym oraz pewnym ruchem pozbyła się bluzeczki.
    Potem taki sam los spotkał naszą trójkę. Zostałyśmy już tylko w naszych bikini. Kolejne rozdanie przegrała teraz Anna. Szybko pozbyła się swojego bordowo-jasnopomarańczowego stanika od bikini uwalniając piękne średniej wielkości piersi.
    Późnieej swojego kremowo-czerwonego stanika odsłaniając piersi pozbyła się Ela. Jako trzecia swojego błękitno-miodowego stanika pozbyła się słodziutka Dominika. Jako ostatnia oliwkowo-ciemnobrązowego stanika od bikini teraz pozbyłam się ja.  Następną partię sromotnie przegrała Ela. Zdjąwszy swoje majteczki pokazała pięknie wydepilowane dziewczęce łono jak również swoje nastoletnie całkowicie nagie ciało.  Jako druga taki rezultat osiągnęła Anna.
    Nadeszła teraz ostatnia decydująca partia.
    Niestety zakończyła się moją przegraną. Pozbywszy się majtek usiadłam obok Eli. Niebawem dołączyła naga Dominika.
    Chwilę potem Anna rzekła:
    -Skoro jesteśmy nago proponuje seks. Każda musi dokładnie wypieścić ...