1. Wakacyjny seks z siostrami

Data: 15.04.2023, Kategorie: Lesbijki Twoje opowiadania Autor: Dominika, Źródło: OpowiadaniaErotyczne-Darmowo

Witam wszystkich bardzo serdecznie. Nazywam się Dominika.Wspólnie ze swoimi rodzicami Andrzejem oraz Blanką  oraz dwójką sióstr mieszkam niedaleko Oslo. Historia miało miejsce dwa lata temu. Wtedy całą trójką spędzałyśmy nasze letnie wakacje na terenie cudownego Mediolanu. Panująca każdego dnia wakacyjna pogoda  bardzo skutecznie zachęcała do spędzania wiolnego czasu na piaszczystej plaży.
    Kiedy tylko docierałyśmy na miejsce rozkładałyśmy najpierw kolorowy parawan następnie plażowy kocyk na samym końcu zamieniając letnie bluzeczki oraz krótkie spódniczki na dwukolorowe kostiumy bikini.
    Posmarowane pachnącym olejkiem albo kremem wspólnie wbiegałyśmy do wody. Chlapiąc się wzajemnie od czasu do czasu wybuchałyśmy dość radosnym smiechem.
    Odświeżone wodną kąpielą  powolnym krokiem wracałyśmy za parawan następnie szybko kładłyśmy się na kocyku pozwalając ciepłym promieniom słońca zarazem osuszać oraz poeścić nasze młode ciała. Leżąc co jakiś czas patrzyłam na siostry. Niezwykle mocno podniecały mnie piękne oraz długie równo opalone nogi jak również jędrne pośladki oraz średniej wielkości piersi jednak ukryte pod stanikami bikini. Mając dosyć dalszego opalania  szeroką żwirową ścieżką wracałyśmy do hotelu. Zamknąwszy za sobą drzwi na klucz wzajemnie rozbierałyśmy się do naga następnie wziąwszy wspólmy prysznic ubrawszy zwiewne sukienki oraz lekkie tenisówki szłyśmy na spacer po okolicy. Podczas powrotu miałyśmy nad sobą nocne oraz prześlicznie usiane gwiazdami niebo. Wróciwszy do ...
    ... wynajętego pokoju ponownie rozbierałyśmy się do naga następnie życząc sobie bardzi dobrej nocy szłyśmy spać. Pewnego  naprawdę bardzo upalnego lipcowego poranka zaproponowałam moim siostrom opalanie się na balkonie hotelu. Obydwie nie zgłosiły żadnego sprzeciwu. Posprzątawszy szybko po śniadaniu ubrane tylko oraz wyłącznie w nasze kostiumy bikini wyszłyśmy na hebanowy balkon. Posmarowane pachnącym różami olejkiem położyłyśmy się na rozłożonym kocyku wystawiając nastoletnie ciała do słońca.
    Przerywając panującą ciszę zapytałam:
    -Co byście powiedziałn na opalnie się nago?
    -Mnie nie trzeba namawiać-odparła Aneta.
    -Raczej nie mam wyboru-rzekła Magda.
    Stanąwszy naprzeciwko siebie  lekko podniecone zaczęłyśmy się rozbierać. Najpire zdjęłam Anecie szaro-niebieski stanik odsłaniając piersi matomiast chwilę potem pozbawiłam także majteczek odsłaniając cudnie wydepilowane łono. Podobnie rozebrałam również Magdę pozbawiając biało-jasnoróżowego bikini. Sostry równie szybko pozbawiły mnie czerwono-oliwkowego kostiumu bikini. Nagie wróciłyśmy spokojnie do opalania. Kiedy zaczął powoli zapadać letni wieczór wróciłyśmy do wnętrza,,naszego”pokoju. Wypiwszy po kubku kakao Nagda rzekła:
    -Skoro jesteśmy nagie uprawiajmy seks.
    -Naprawdę tego chcesz?-spytała Aneta.
    -Niczego innego bardziej nie pragnę.
    Dalsza rozmowa nie miała żadnego sensu. Położywszy się na łóżku rozpoczęłyśmy. Najpierw Aneta czule lizała pochwę Magdzie natomiast ja lekko pieściłam cipkę Anety tymczasem Magda masowała ...