1. Seks z bratem oraz siostrami na urlopie.

Data: 16.04.2023, Kategorie: Nastolatki Twoje opowiadania Autor: Abigail, Źródło: OpowiadaniaErotyczne-Darmowo

Witam wszystkich bardzo serdecznie. Nazywam się Abigail.Jestem dosyć atrakcyjną dla szkolnych kolegów nastolatką mającą blond włosy, niebieskie oczy oraz średniego rozmiaru piersi. Wspólnie ze swimi rodzicami Maciejem iraz Klaudią jak również dwiema siostrami Miriam oraz Amandą oraz bratem Fredem mieszkam niedaleko centrum Waszyngtonu. Historia miała miejsce trzy lata wcześniej. Właśnie wtedy spędzaliśmy nasze  pierwsze
    letnie wakacje sami na terenie Chorwacji. Słoneczna ppgoda panująca niemalże każdego dnia bardzo skutecznie zachęcała każdego do pobytu na piaszczystej plaży. Kiedy docieraliśmy na miejsce najpierw rozkładaliśmy plażowy parawan oraz kocyk następnie brat ucbierał kąpielówki natomiast nasza trójka zamieniała swoje  bluzeczki oraz minispódniczki na bikini. Posmarowani kremem albo specjalną emulsją wspólnie wbiegaliśmy do wody. Chlapiąc się wzajemnie chłodziliśmy swoje rozgrzane przez słońce młodziutkie ciała. Ochłodzeni urządzaliśmy także zawody. Jako członkini oraz czołowa zawodniczka kadry szkolnej jak również trzykrotna złota medalistka juniorów dobrze sobie radziłam. Popływawszy wracaliśmy za parawan. Siedząc na kocu jedliśmy pyszne lody oraz piliśmy ulubione zimne napoje gazowane następnie kładliśmy się  obok siebie oddając bezkarnemu lenistwu oraz pozwalając ciepłym promieniom słońca  zarazem osuszać oraz pieścić nasze ciała. Niekiedy graliśmy także  bardzo zacięte pięciosetowe mecze siatkówki plażowej. Wyniki jednak nie miały tutaj zanaczenia.  Liczyła ...
    ... się przede wszystkilm wielka frajda. Kiedy zaczynało się powolutku ściemniać wracaliśmy do naszego wygodnego domku letniskowego zbudowanego jeszcze przez dziadków oraz braci Zenona oraz Piotra. Zamknąwszy masywne drzwi na klucz oraz dodatkowo podwójny zamek szybko rozbieraliśmy się wzajemnie do naga następnie braliśmy długi wspólny prysznic albo kąpaliśmy się całą czwórką w wannie. Ubrawszy potem lekkie piżamy życząc sobie dobrej nocy udawaliśmy się na spoczynek. Spaliśmy na dwóch piętrowych łóżkach ustawionych dokładnie naprzeciwko siebie.
    Kolejny poranek wstał bardzo słoneczny oraz pogodny zapowiadając upalny dzień. Ponieważ wędrówka na plaże odpadała postanowiliśmy opalać się na tarasie. Byliśmy zasłonięci żywopłotem więc nikt idący ulicą nie mał szans nas zobaczyć. Przebrawszy się w nasze plażowe stroje wsyszliśmy na wyłożony drewnem oraz obsadzony roślinami obszerny dolny taras. Rozłożywszy tym razem dla odmiany leżaki usiedliśmy wystawiając  ciała do słońca. Siedząc patrzyłam na młodsze rodzeństwo. Mocno podniecały mnie pięknie opalone nogi oraz średnego rozmiaru piersi moich  sióstr oraz pięknie rzeźbiony tors brata. Przerywając panującą ciszę brat spytał:
    -Może poopalamy się nago siostrzyczki?
    -Zrobimy to nasz bardzo kochany bracie. Jednak ty musisz wykonać ten pierwszy oraz też najażniejszy ruch-odparła Miriam.
    Fred jednym ruchem zdjął jasnoczarne kąpielówki ukazując swego dużego penisa. Stanąwszy naprzeciwko Miriam najpierw zdełam jej zielony stanik uwalniając ...