1. Wakcyjny seks z siostrami oraz koleżankami.

Data: 18.04.2023, Kategorie: Lesbijki Twoje opowiadania Autor: Krystyna, Źródło: OpowiadaniaErotyczne-Darmowo

Witam wszystkich bardzo serdecznie. Nazywam się Krystyna. Jestem dosyć strakcyjną dla  wszystkich szkolnych kolegów nastolatką mającą falowane lśniące blond włosy,niebieskie oczy oraz średniego rozmiaru bardzo jędrne piersi.
    Wspólnie ze swoimi rodzicami Teodorem oraz Grażyną jak również trójką sióstr Jagodą ,Sandrą oraz Amelią mieszkam  iedaleko ścisłego centrum Sztokholmu. Historia miała miejsce trzy lata wcześniej. Wtedy razem z siostrami oraz czterema koleżankami spędzałam przecudowne letnie wakacje na terenie Wysp Kanaryjskich. Każdego poranka po lekkim śniadaniu spskowawszy tylko niewielką  czarną torbę następnie zamknąwszy drzwi wynajętech pokoi na klucz wychodziłyśmy na plaże oddając klucze do recepcji pensjonatu. Dotarwszy na plaże najpierw rozkładałyśmy plażowy prawan następnie  kocyk oraz  wbijałyśmy doecjalnie kupiony niedawno przez naszych rodziców plażowy parasol. Skończywszy zamieniałyśmy nasze letnie zwiewne sukienki albo jasne bluzeczki oraz  minispódniczki na nowe kostiumy bikini. Posmarowane dokładnie kremem albo specjalną emulsją wchodziłyśmy do wody. Chlapałyśmy siebie wzajemnie następnie potem dla rozrywki urządzałyśmy sobie wyłącznie koleżeńskie zawody pływackie. Jsko kapitanka szkolnej drużyny dziewcząt oraz pięciokrotna złota oraz trrzykrotna srebrna medalistka juniorek doskonale sobie radziłam na każdym dystsnsie. Ponadto chciałam zostać zawodową pływaczką jak również dorównać mojej wielkiej polskiej idolce Otylii Jędrzejczak.  Cudownie ...
    ... odświeżone oraz  dokładnie wykąpane wracałyśmy na nasz kocyk. Siedząc jadłyśmy lody oraz piłyśmy zimne napoje gazowane albo wodę mineralną. Opslając się lezałyśmy na kocu pozwalając ciepłym promieniom słońca delikatnie pieścić nasze młode nastoletnie ciała. Poleżawszy kilka wyjmowałyśmy piłkę następnie stając blisko piaszczystego brzegu rozgrywałyśmy bardzo tradycyjny  zawsze pięciosetowy pełen emicji oraz zwrotów akcji mecz siatkówki plażowej. Resztę dnia poświęcałyśmy wyłącznie kąpaniu się oraz beztroskiemu opalaniu. Kiedy wracałyśmy do pensjonatu na niebie zaczynały dopieri pojawiać się gwiazdy. Odebrawszy klucze kierowałyśmy seoje kroki schodami do pokoi na drugim piętrze. Zamknąwszy za sibą drzwi naszego pokoju rozbuersłyśmy się do naga następnie kolejno brałyśmy jeszcze lekki prysznic udając się na całonocny spoczynek. Ponieważ noce były ciepłe zwykle spałyśmy mając ubrane tylko lekkie majteczki oraz staniki albo bedąc kompletnie nago. Pewnego bardzo pogodnego poranka zaproponowałam pozostałej siódemce opalanie się na wyłożonym drewnem balkonie przylegającym do naszego pokoju Żadna nie miała absolutnie  nic przeciwko. Często takrobiłyśmy podczas wakacji. Wróciwszy do pokoju szybko oraz sprawnie orzebrałyśmy się w nasze bikini następnie przez przeszklone na  górze oraz dole drzwi wyszłyśmy na wyłożony drewnem balkon.
    Kilka chwil później dołączyły koleżanki. Rozłożywszy kocyk zaczęłyśmy opalanie. Leżąc co jakiś czas zerkałam na moje młodsze siostry oraz  ulubione koleżanki. ...