1. Wakacyjny seks z siostrami oraz kuzynkami.

Data: 22.04.2023, Kategorie: Lesbijki Twoje opowiadania Autor: Anna,Diana oraz Momika, Źródło: OpowiadaniaErotyczne-Darmowo

Witamy wszystkich bardzo serdecznie. Nazywamy się Anna,Diana oraz Monika. Razem ze swomi rodzicami Wdmundem iraz Oliwią jak również dziadkiem Olgierdem oraz babcią Renatą mieszkamy calkiem niedaleko granicy hiszpańsko-potrugalskiej.
    Cała historia miała miejsce trzy lata temu. Wtedy spędzałyśmy nasze cudne letnie wakacje razem z szóstką naszych bliskich kuzynek na słonecznych Malediwach. Panująca każdego dnia bardzo słoneczna sura zachęcała do pobytu na plaży. Spożyeszy śniadanie pakowałyśmy niewielką sportową torbę następnie zamknąwszy drzwi naszego piętrowegi domku letniskowego szłyśmy wąską wysypaną żwirem alejką prowadzącą prościutko na sporą plaszczystą plaże. Dotarwszy na miejsce najpierw szybko rozkładałyśmy parawan następnie zarówno kocyk oraz leżaki na samym końcu zamieniałyśmy nasze letnie sukienki albo bluzeczki oraz minispódniczki na bikini. Posmarowane kremem,olejkiem albo emulsją razem wchodziłyśmy do wody. Chlapałyśmy się  wzajemnie przez kilka minut następnie urządzałyśmy całkiem amatorskie koleżeńskie zawody pływackie. Jako nowa kapitanka dziewczęcej szkolnej drużyny oraz czterokrotna złota oraz srebrna medalistka Mistrzostw Świata Juniorów wręcz doskonale sobie radziłam. Jednakże wyniki nie miały tutaj znaczenia. Liczyły się wyłącznie frajda jak również wspólnie  niezwykle mile spędzany czas. Wykąpane wracałyśmy za nasz parawan.  Siedząc jadłyśmy lody popijając Fantą. Potem kładłyśmy się na kocuku albo leżakach pozwalając ciepłym promieniom słiońca peścić ...
    ... młode dziewczęce ciała. Poopalawszy się wyciągaliśmy piłkę następnie rozgrywałyśmy zawsze pełem emocji pięciosetowy mecz piłki plażowej. Jeśli natomiast zapomnieliśmy piłki budowałyśmy zamkowe piaski używając muszelek lub bursztynu jako okien. Wracając do dmku miałyśmy nad sobą nocne niebo ślicznie usiane gwiazdkami. Zamknąwszy za sobą drzwi na klucz wzajemnie rozbierałyśmy się do naga następnie brałyśmy wspólny prysznic. Osuszywszy się ręcznikami życząc sobie dorej nocu udawałyśmy się na spoczynek. Ponieważ noce były ciepłe spałyśmy mając ubrane tylko majtki oraz staniki albo nago. Pewnego pogodnego oraz słonecznego lipcowego poranka Monika zaproponowała opalanie się na tarasie naszego domku. Absolutnie nie miałyśmy nic przeciwko. Często podczas naszych letnich wakacji opalałyśmy się na tarasach albo balkonach wynajętych przez naszą rodzinę domków. Włożywszy brudne naczynia do zmywarki przebrawszy się w bikini przez balkonowe drzwi całą dziewiątką wyszlyśmy na taras. Rozłożywszy kocyk zaczęłyśmy opalanie. Leżąc co jakiś czas patrzyłam na kuzynki oraz moje dwie młodsze siostrzyczki. Bardzo mocno podniecał mnie długie pięknie opalone nogi,krągłe pośladki oraz przede wszystkim średniego rozmiaru piersi schowane pod stanikami naszych bikini. Kilkanaście mimut później Diana rzekła:
    -Lubię co prawda letnie upały jednakże dzisiejszy jest trudny do zniesienia.
    -Masz świętą rację-przyznałam spokojnie.
    -Znam dpodób radzenia sobie podczas takich upałów jednak szczerze mówiąc śmiem ...