1. Wakacyjny seks z rodzeństwem oraz kuzynkami.

Data: 30.04.2023, Kategorie: Sex grupowy Twoje opowiadania Autor: Aneta,Sandra oraz Robert, Źródło: OpowiadaniaErotyczne-Darmowo

Witamy wszystkich bardzo serdecznie. Naztwamy się Aneta,Sonia oraz Robert. Wspólnie ze swoimi rodzicami Grażyną oraz Maksymilianem jak również dziadkiem Grzegorzem oraz babcią Anastazją mieszkamy niemalże w cebtrum Berlina. Historia miała miejsce trzy lata wcześniej. Wtedy razem z piątką  bliskich kuzynek spędzaliśmy letnie wskacje na Barbadosie. Panująca codziennie słoneczna pogoda zachęcała do orzebywania na plaży. Spożywszy śniadanie pakowaliśmy torbę  następnie zamknąwszy drzwi  naszego letniego domku stylizowanego na dworek szlachecki ruszaliśmy prostio na plaże. Dotarwszy do celu oraz wybrawszy sobie odpowiednie miejsce rozkładaliśmy cuży plażowy kocyk następnie mocowaliśmy plażowy tęczowy parasol na samym końcu brat zakładał kąpielówki natomiast nasza siódemka zamieniała swoje zwiewne letnie sukienki albo lekkie bluzeczki oraz bsrdzo modne mminispódniczki na kostiumy bikini. Przebrani smarowaliśmy się wzajemnie kremem,olejkiem bądź emulsją następnie odczekawzy pięć albo może siedem minut wspólnie wchodziliśmy do zimnej wody. Chlapaliśmy siebie nazwajem  przez kilka chwil chłodząc swoje rozgrzane młode ciała następnie urządzaliśmy zawody pływackie. Będąc  kapitanką szkolnej reprezentacji dziewcząt oraz złotą,srebrną jak również brązową medalistką kliku Młodzieżowych Mistrzostw Świata dobrze sobie radziłam. Cudownie odświeżeni oraz także zmęczeni sportową rywalizacją wracaliśmy na kocyk. Siedząc jedliśmy lody slbo rurki z kremem popijając zmrożoną Pepsi albo Mirindą. ...
    ... Chwilę potem kładliśmy się pozwalając promieniom słońca pieścić nasze ciała. Opalaliśmy się do wczesnego wieczoru. Kiedy zaczynało się powolutku ściemniać wracaliśmy do naszego letniego lokum. Zamkąwszy za sobą drzwi na klucz szybko rozbieraliśmy się do naga następnie razem braliśmy jeszcze długi ciepły prysznic. Oszuszywszy ciała ręcznikami życząc sobie dobrej nocy udawaliśmy się na spoczynek. Ponieważ noce były zwykle ciepłe brat spał mając na sobie majtki oraz podkoszulek natomiast nasza siódemka zakładała lekie majtki oraz staniki albo drzemała nago. Pewnego bardzo pogodnego jak również zapowiadającego upalny dzień poranka zaproponowałam pozostałym letnie opalanie się na tarasie naszego domku. Nikt nie był temu sbsolutnie przeciwny. Niejednokrotnie jeżdząc na wakacje chcąc uniknąć hałasu oraz tłumów opalaliśmy się wyłącznie na dużych hotelowych tarasach. Ubrani jak na plaże przez duże balkonowe drzwi wyszliśmy na wyłożony mieszaniną  drewna oraz ciemożółtych kafelek taras. Rozłożywszy kocyk oraz ustawiwszy parasol położyliśmy się zaczynając nasze opalanie. Kilka minut potem kuzynka Magda rzekła:
    -Zazwyczaj nie mam absolutnie nic przeciw letnim upałom jednakże panujący dzisiaj jest bardzo trudny do zniesienia.
    Tutaj nie mogłam nie przyznać jej racji. Panujący skwar był naprawdę nieznośny. Weszliśmy do przydomowego basenu mającego kszałt dwóch złączonych serc. Lodowata woda przyniosła dużą ulgę. Chwilę potem znowu wróciliśmy na kocyk. Leżąc od czasu do czasu tylko ukradkiem ...