1. Letni seks z siostrami oraz kuzynkami.

Data: 03.05.2023, Kategorie: Sex grupowy Twoje opowiadania Autor: Ania,Magda,Sara oraz Laura, Źródło: OpowiadaniaErotyczne-Darmowo

Witamy wszystkich niezwykle serdecznie. Nazywamy się Ania,Magda,Sara oraz Laura. Wspólnie ze swoimi rodzicami Zenonem oraz Leokadią jak również dziadkiem Leonem oraz babcią Weroniką mieszkamy  blisko ścisłego centrum Amsterdamu. Historia miała miejsce cztery lata temu. Wówczas razem z sześcioma bardzo bliskimi kuzynkami spędzałyśmy nasze letnie walacje na Wyspach Kanaryjskich. Panująca każdego dnia bardzo słoneczna aura uniemożliwiała przebywanie wewnątrz skutecznie zachęcając do pobytu na plaży. Spożywszy śniadanie braliśmy  niewielką biało-bordową torbę następnie zamknąwszy dokładnie nasz namiot szłyśmy na plaże. Dotarwszy do celu najpierw wybierałyśmy odpowiednie miejsce następnie od razu rozkładałyśmy zarówno  duży parawan oraz plażowy kocyk następnie mocoeałyśmy parasol na samym końcu zamieniałyśmy nasze proste zwiewne sukienki albo letnie bluzeczki oraz minispódniczki na bikini. Posmarowane dokładnie kremem,olejkiem alboemulsją całą dziesiątką wchodziłyśmy do wody. Pochlapawszy się przez kilka
    minut urządzałyśmy sobie wyłącznie czysto amatorskie koleżeńskie zawody pływackie. Jako liderka szkolnej dziewczęcej sekcji pływackiej oraz wielokrotna złota,srebrna iraz także brązowa medalistka Mistrzostw Śeiata Juniorów oraz Międzydzkolnych Zawodów Juniorów dobrze sobie radziłam.
    Wyniki kednsk nie były tutaj wcale ważne. Liczyła się zawsze tylko dobra zabawa. Cudownie odświeżone oraz zmęczone spotrową rywalizacją wracałyśmy na kocyk. Odpoczywając jadłyśmy pyszne lody albo ...
    ... rurki wypełnione kremem albo karmelem popijając Fantę,Mirindę albo Coca-Colę. Chwilę potem kładłyśmy się pozwalając ciepłym promieniom słońca delikatnie pieścić nasze młode dziewczęce ciała. Poopalawszy się eyjmowałyśmy piłkę natępnie stojąc w wodzie rozgrywalyśmy pełne czystych emocji mecze piłki wodnej. Rozegrawszy kilka emocjonujących partii wracałyśmy za nasz tęczowy parawan. Resztę dnia poświęcałyśmy wyłącznie wakacyjnemu opalaniu się oraz kąpaniu.
    Zostawałyśmy na plaży do zachodu słońca. Kiedy wracałyśmy miałyśmy nad głowami prześlicznie usiane gwiazdkami niebo. Zamknąwszy się w niezwykle bardzo
    łudząco podobnym do typoeo wojskowego namiocie przebierałyśmy się w krótkie koszulki nocne następnie szłyśmy spać.  Następny lipcowy poranek wstał niezwykle pogodny zapowiadając dość upalny dzień. Ponieważ nie miałyśmy najmniejszej ochoty podczas takiego upału wedrować na plaże postanowiłyśmy opalać się na przyległej  bezpośrednio do namiotu leśnej polanie. Ubrawszy nasze bikini oraz rozłożywszy kocyk zaczęłyśmy się beztrosko opalać. Leząc co jakiś czas obserwowałam zarówno siostry jak również nasze bliskie kuzynki. Mocno ppdniecałynie och długie,smukłe oraz zawsze pięknie opalone nogi,bardzo krągłe pośladki oraz średniego rozmiaru piersi schowane ppd stanikami bikini. Kilkanaście minut później  Laura rzekła:
    -Osobiście nie mam asolutnie nic przeciwko letnim upałom oraz nawet je lubię jednak dzisiejszy jest ttudny do zniesienia.
    Nie midgłam nie przyznać racji siostrze. ...