1. Wakacyjny seks z siostrami oraz koleżankami.

Data: 07.05.2023, Kategorie: Lesbijki Twoje opowiadania Autor: Jagoda,Diana oraz Sonia, Źródło: OpowiadaniaErotyczne-Darmowo

Witamy wszystkich niezwykle serdecznie. Nazywamy się Jagoda,Diana oraz Sonia. Wspólnie ze swoimi rodzicami Sewerynem oraz Renatą jak również dziadkiem Filipem  mieszkamy niedaleko centrum Berlina. Historia miała miejsce trzy lata wcześniej. Wtedy wspólnie z siódemką szkolnych koleżanek spędzałyśmy nasze letnie wakacje na tropikalnej wyspie Bora-Bora.
    Cudowna pogoda każdego dnia skutecznie zachęcała do przebywania tylko na plaży. Spożywszy śniadanie brałyśmy średniej wielkości torbę sportową następnie dobrze zamknąwszy drzwi naszego domku letniego ruszałyśmy wąską ścieżką prosto ku plaży. Dotarwszy do celu najpierw wybierałyśmy odpowiednie miejsce następnie wspólnie rozkładałyśmy plażowy kocyk na samym końcu zamieniałyśmy nasze zwiewne letnie sukienkii albo  bluzeczki oraz ostatnio modne minispódniczki na kostiumy bikini. Posamarowane zawsze kremem,olejkiem albo emulsją wchodziłyśmy do wody. Chlapałyśmy siebie nazwajem przez kilka minut następnie cudownie odświeżone kąpiielą szybko wracałyśmy na nasz kocyk
    Leząc pozwalałyśmy ciepłym promieniom słońca pieścić nasze nastoletnie ciała. Pozostałą część dnia poświęcałyśmy tylko dalszemu kąpaniu się oraz także opalaniu. Zostawałyśmy na plaży do zachodu słońca. Kiedy wracałyśmy miałyśmy nad sobą ciemne niebo usiane srebrnymi gwiazdami. Zamknąwszy drzwi letniskowegi domku brałyśmy jeszcze średni wspólny prysznic następnie udawałyśmy się na spoczynek. Ponieważ noce były ciepłe spałyśmy mając ubrane tylko majtki oraz staniki albo ...
    ... nago. Prenego poranka zaproponowałam reszcie opalanie się na balkonie naszego domku. Często chcąc uniknąć tłumów oraz hałasu opalałyśmy się na tarasach albo balkonach wynajętych przez rodziców drogich hoteli. Żadna dziewczyna nie zgłosiła sprzeciwu. Ubrawszy nasze bikini przez podwójnie przeszklone oraz duże drzwi wyszłyśmy całą dziesiątka wyłożony drewnem balkon. Rozłożywszy kocyk zaczęłyśmy opalanie. Leżac  często  tyllo ukradkiem patrzyłam zarówno na moje siostry oraz koleżanki. Niezwykle mocno podniecały mnie zawsze bardzo pięknie opalone oraz smukle nogi oraz krągłe jędrne pośladki jak również śtedniego rozmiaru piersi niestety dobrze schowane pod stanikami naszych bikini. Prxerywając głuche milczenie zapytałam
    -Może poopalamy się będąc jednak nago?
    Żadna dziewczyna nie była temu przeciwna. Stanąwszy naprzeciwko Diany najpierw zdjęłam jej żółty staniczek odsłaniając piersi natomiast chwilę potem pozbawiłam tekże majteczek odsłaniając całkowicie pozbawione ciemnoblond włosków łono. Podobnie rozebrałam również Sonię poxbawiając czarno-czerwonego bikini. Siostry pozbawiły mnie różowego bikini. Tymczasem nasze szkolne koleżanki także wzajemnie pozbyły się swoich sexy bikini.
    Nagie spokojnie wróciłyśmy do ospalania. Cudownie było poczuć ciepłe promienie slońca delikatnie pieszczące całe ciało. Opalałyśmy się nago do samego wieczora. Wróciwszy do przytulnego wnętrza od razu poszłyśmy wszystkie pod śtedni prysznic. Myjąc się wzajemnie podniacałyśmy siebie piękną nagością ...