1. Seka z siostrami,kuzynkami praz koleżankami.

Data: 09.05.2023, Kategorie: Sex grupowy Twoje opowiadania Autor: Kornelia, Źródło: OpowiadaniaErotyczne-Darmowo

Witam wszystkich niezwykle serdecznie. Nazywam się Kornelia.Wspólnie swoimi rodzicami Maciejem oraz Agatą jsk ównież trzema siostrami Malwiną,Dorotą oraz Teresą mieszkam niedaleko San Marino. Hidtotis miała miejsce trzy lata wcześniej. Wtedy wspólnie z czterema kuxynkami oraz czterema koleżankami spędzałyśmy nasze  letnie wakacje na cudownych Malediwach. Codziennie rano po lekkim śniadanu szybko pskowałyśmy niedużą torbę następnie bardzo dokładnie zamknąwszy piętrowy odziedziczony po dziafkach domek letni szlłyśmy prostą żwirową ścieżką ku plaży. Dotarwszy do celu najpierw wybierałyśmy  miejsce następnie rozkładałyśmy zarówno kolorowy plażowy parawan jak również kocyk na samym końcu zamieniając nasze zwyczajne letnie zwiewne sukienki albo bluzeczki oraz minispódniczki na bikini. Potem wzajemnie smarowałyśmy odslonięte części ciała kremem,olejkiem albo emulsją następnie razem wchodziłyśmy do wody. Chlapałyśmy się przez kilka minut otaz pływałyśmy wyłącznie dla naszej frajdy. Wykąpane oraz cudownie odświeżone powoli wracałyśmy na kocyk za parawan. Siedząc jadłyśmy lody albo zawczasu przygotowane przekąski popijając zimną Pepsi,Fantą albo naszą ulubioną Mirindą.
    Poopalawszy się wyjmoeałyśmy piłkę albo frisbie spedzając czas na dobrej zabawie.  Zmęczone ponownie kładłyśmy się na kocu pozwalając ciepłym promieniom słońca tylko delikatnie muskać nasze młode ciała. Resztę dnia poświęcałyśmy tylko wyłącznie kąpaniu się oraz cudownemu opalaniu. Przebywałyśmy na plaży do samego ...
    ... wieczora odlądając piękny zachód słońca. Koedy wracałyśmy miałyśmy nad sobą nicne niebo usiane srebrnymi gwiazdami. Zamknąwszy za sobą drzwi na klucz oraz zamek rozbietałyśmy się do naga następnie brałyśmy jeszcze wspólny śtrdni oraz ciepły prysznic na samym końcu szłyśmy spać. Ponieważ noce były ciepłe spałyśmy zawsze mając na sobie  tylko lekkie majteczki oraz staniki albo będąc kompletnie nago. Pierwszy lipcowy poranek wstał niezwykle słoneczny zapowiadając upalny dzień. Wyjście na plaże kompletnie odpadało. Podtanowiłyśmy opalać się na balkonie. Nieraz podczas wakacji chcąc uniknąć tłoku opalałyśmy się na hotelowych balkonach. Ubrawszy nasze bikni wyszłyśmy orzez wysokie jak również lekko przeszklone drzwi na wyłożony tylko drewnem balkon. Rozłożywszy kocyk rozpczęłyśmy opalanie. Kilka minut późnjej kolezanka Lori rzekła:
    -Zwykle nie narzekam na letnie upsły jednak dzisiejszy jest trudny do zniesienia. Musiałam przyznać jej absolutną rację. Panujący skwar doprawdy był nieznośny.
    -Znam pewien sposób radzenia sobie podczas takich upałów jednak naprawdę oraz bardzo sczerze wątpię,abyś zechciała koleżanko z niego skorzystać-rzekła Teresa. -Proszę zdradź mnie ten sekret.
    -Jedynym sposobem radzenia sobie podczas takich upałów pozostaje nadal opalanie sie jednskże będąc całkiem nago.
    Decyzja należy do ciebie droga Lori.
    Koleżanka jednak kategorycznie odmówiła. Nigdy nie odważyłaby się opalać nie mając zalożonego na siebie sexy kostiumu bikini. Została więc do samego znroku ...