1. Wakacyjny seks z siostrami oraz przyjaciółkami.

Data: 11.05.2023, Kategorie: Laski Twoje opowiadania Autor: Amelia, Źródło: OpowiadaniaErotyczne-Darmowo

Witam wszystkich niezwykle serdecznie. Nazywam się Amelia.Jestem nawet bardzo atrakcyjną dla kolegów nastolatką mającą blond włosy,niebieskie oczy oraz średniej wielkości piersi z bardzo jasnymi sutkami.
    Wspólnie ze swiomi kochanymi rodzicami Zenonem oraz Celiną jak również trzema siostrami Eweliną,Weroniką oraz Zuzanną mieszkam niedaleko centrum Göteborga. Historia miała miejsce trzy lata wcześniej. Wtedy razem z ósemką bliskich przyjaciółek spędzałyśmy letnie wakacje na Bahamach. Każdego dnia po śniadaniu wykorzystując słoneczną aurę pakowałyśmy dwie torby sportowe następnie zamknąwszy bardzo dokładnie nasz rozległy letniskowy domek ruszałyśmy żwirową ścieżką na plaże. Dotarwszy do celu wybierałyśmy udealne miejsce następnie rozkładałyśmy zarówno kolorowy parawan jak również dwa duże plażowe kocyki natomiast na samym końcu zamieniałyśmy nasze proste oraz zwiewne letnie sukienki albo lekkie bluzeczki oraz modne minispódniczki na kostiumy bikini. Nasmarowane kremem,olejkiem albo emulsją razem wchodziłyśmy do wody. Chlapałyśmy suebie nazwajem przez kilka minut następnie pływałyśmy rekreacyjnie. Wykąpane jak również  odświeżone wolnym krokiem wracałyśmy za plażowy parawan. Siedząc jadłyśmy pyszne lody oraz gofry popijając zimną Pepsi,Mirindą albo Fantą.  Następnie kładłyśmy się na plażowych kocach pozwalając ciepłym promieniom słońca delikatnie pieścić nasze ciała. Poopalawszy się spokojnie przez jakiś czas wyjmowałyśmy szaro-żółtą pilkę następne rozgrywałyśmy zawsze pełen ...
    ... czystych emocji pięciosetowy mecz piłki plażowej. Wyniki nie były ważne ponieważ przede wszystkim liczyła się bardzo dobra zabawa. Skończywszy grać ponownie wszystkie wspólnie wchodziłyśmy do zimnej wody.
    Wziąwszy kolejną kąpiel powolnym krokiem wracałyśmy na koce poświęcając pozostałą cześć dnia wyłącznie letniemu opalaniu. Kiedy zaczynało się powolutku ściemiać wracałyśmy skrótem do naszego domku. Zamknąwszy za sobą drzwi na klucz oraz zamek rozbierałyśmy się do naga następnie brałyśmy długi ciepły wspólny prysznic. Osuszywszy ciała ręcznikami życząc sobie dobrej nocy udawałyśmy się na spoczynek. Ponieważ noce były ciepłe spałyśmy mając ubrane tylko lekkie  bawełniane majteczki oraz staniki albo będąc kompletnie nago.
    Pierwszy lipcowy poranek wstał bardzo pogodny zapowiadając upalny dzień. Ponieważ wyjście na plaże totalnie odpadało postanowiłyśmy dzisiejszego dnia opalać się na tarasie.Niejeden raz chcąc uniknąc tłumów opalałyśmy się na tarasach wynajętych na całe wakacje pensjonatów. Ubrawszy tylko nasze bikini wyszłyśmy przez przesuwne drzwi na drewniany taras. Rozłożywszy koce rozpoczęłysmy opalanie. Opalając się co kilka minut patrzyłam tylko ukradkiem zarówno na  moje nłodsze siostry oraz  nasze bliskie przyjaciółki. Bardzo mocno podniecały mnie długie bardzo smukłe oraz zawsze bardzo pięknie opalone nogi,jedrne pośladki oraz krągłe
    piersi dobrze ukryte pod stanikami bikini. Przerywając panującą ciszę zapytałam:
    -Może spróbujemy teraz nagiego opalania. Najwyżej nie ...