1. Seks z siostrami,kuzynkami oraz koleżankami na urlopie.

Data: 14.05.2023, Kategorie: Sex grupowy Twoje opowiadania Autor: Leokadia, Źródło: OpowiadaniaErotyczne-Darmowo

Witam wszystkich bardzo serdecznie. Nazywam się Leokadia.Wspólnie ze swoimi kochanymi rodzicami Michałem oraz Agnieszką jsk również pięcioma siostrami Zuzanną,Emilią,Anną,Dototą oraz Klarą mieszkam niedaleko centrm Rotterdamu. Historia miała miejsce trzy lata wcześniej. Wtedy razem z szóstką kuzynek oraz także szóstką szkolnych koleżanek spędzałyśmy nasze letnie wakacje na terenie Hiszpanii. Każdego poranka po śniadaniu spakowaszy cztery torby sportowe oraz zamknąwszy dokładnie na klucz oraz podwójny zamek drzwi naszego rozległego oraz piętrowego domku letniskowego ruszałyśmy na plaże. Dotarwszy do celu najpierw wybierałyśmy sobie idealne miejsce następnie szybko oraz sprawnie rozkładałyśmy zarówno duży plażowy parawan jak również trzy duże plażowe koce natomiast na samym końcu zamieniałyśmy nasze zwykłe letnie oraz zwiewne sukienki albo bluzeczki oraz bardzo modne minispódniczki na bikini. Posmarowane dokładnie kremem,olejkiem albo ewentualnie super emulsją do opalania wspólnie całą ekipą wchodziłyśmy do wody. Chlapałyśmy siebie nazwajem przez chwilę natomiast potem urządzałyśmy zawody pływackie slbo rozgrywały zawsze pełen pasji oraz wspaniałych ermocji pięciosetowy mecz naszej ulubionej piłki wodnej. Skończywszy całe pływanie bądź granie powolnym krokien wracałyśmy na koce. Leżąc pozwalałyśmy ciepłym promieniom słońca całkiem swobodnie oraz bezkarnie pieścić nasze młodziutkie nastoletnie ciała. Pozostałą część dnia poświęcałyśmy tylko letniemu kąpaniu się oraz również ...
    ... opalaniu. Kiedy wspólnie wracałyśmy do naszego domku na niebie pojawiały się gwiazdy. Zamknąwszy się dokładnie od wewnątrz wzajemnie rozbierałyśmy się do naga następnie brałyśmy wspólny prysznic. Osuszywszy nasze ciała dużymi ręcznikami udawałyśmy się na całonocny spoczynek. Ponieważ noce były ciepłe spałyśmy zawsze mając na sobie  wyłącznie lekkie majteczki oraz staniki slbo będąc kompletnie nago. Piąty lipcowy poranek wstał niezywkle pogodny zapowiadając upalny dzień. Ponieważ wyjście na plaże ewidentnie odpadało wspólnie postanowiłyśmy dzisiaj opalać się na wyłożonym drewnem balkonie przelegającym do tylko jednego pokoju.
    Ubrawszy nasze bikini przez przesuwne oraz szklane drzwi wyszłyśmy na balkon. Rozłożywszy koce rozpoczęłyśmy opalanie. Leżąc uważnie obserwowałam moje młodze siostry,kuzynki oraz również koleżanki. Niezwykle mocno podniecały mnie śliczne oraz smukłe pięknie opalone nogi oraz średniego rozmisru piersi niestety bardzo dobrze schowane pod stanikami bikini. Przerywając dołującą ciszę zapytałam:
    -Może poopalmy się będąc całkiem nago? Najwyżej się nam akurat taka forma opalania zbytnio nie przypadnie do gustu. Żadna dzieeczyna nie zaprotestowała. Stanąwszy naprzeciwko Zuzanny najpierw zdjęłam jej różowy stanik uwalniając piersi natomiast chwilę potem pozbawiłam również makteczek odsłaniając całkowicie pozbawione jasnoczarnych włosków łono. Podobnie rozebrałam pozostałe siostry. Następnie Zuzanna pozbawiła mnie żołtego stanika natomiast majteczki zdjęła Klara. ...