1. Wakacyjny seks z siostrami,kuzynkami oraz koleżankami

Data: 17.05.2023, Kategorie: Sex grupowy Twoje opowiadania Autor: Octavia, Źródło: OpowiadaniaErotyczne-Darmowo

Witam wszystkich niezwykle serdecznie. Nazywam się Ocravia.Jestem bardzo atrakcyjną dla kolegów dziewczną mającą 160 centymetrów wzrostu,jasne blond włosy oraz cudne ciemnoniebieskie oczy. Wspólnie ze swoimi rodzicami Edvarem oraz Kelly jak również piątką sióstr Evelyn,Mikan,Helen,Wiktorią oraz Amandą mieszkam niedaleko centrum Los Angeles. Hostoria miała miejsce trzy lata wcześniej. Wówczas razem z siedmioma kuzynkami oraz ośmioma koleżankami spędzałyśmy letnie wakacje na cudnej greckiej Krecie. Każdego dnia spożywszy lekki posiłek spakowawszy cztery duże sportowe torby nasstępnie dokładnie zamknąwszy obszerny oraz trzypiętrowy letni domek należący obecnie do rodziców jednej z koleżanek szłyśmy żwirowo-trawiastą ścieżką prosto przed siebie ku sporej piaszczystej plaży. Dotarwszy najpierw wybierałyśmy miejsce następnie rozkładałyśmy cztery duże plażowe koce natomiast na sam koniec zamieniałyśmy nasze proste,letnie oraz  zwiewne sukienki albo letnie bluzeczki oraz krótkie spódniczki na kostiumy bikini. Pismarowane zawsze bardzo dokładnie kremem,olejkiem albo emulsją całą ekipą wchodziłyśmy do Morza Śródziemnego. Chlapałyśmy siebie nazwajem przez killa minut następnie urządzałyśmy zawody albo grałyśmy pięciosetowy  prłem emocji mecz naszej od dawna ulubionejj piłki wodnej. Skończywszy ściganiem się albo gramiem zmęczone rywalizacją wracałyśmy na koce. Siedząc jadłyśmy lody,gofry jak również rurki wypełnione kremem albo słonym karmelem popijając mrożoną Coca-Colę następnie ...
    ... kładłyśmy się pozwalając cudnie ciepłym promieniom słońca tylkp delikatnie poeścić nasze młodziutkie nastoletnie ciała. Resztę dnia spędzałyśmy kąpiąc się oraz oddając bezkarnie słodkiemu opalaniu. Kiedy tylko zaczęło się powoli ściemniać wracałyśmy do naszego letniego lokum. Zamknąwszy za sobą na zamek oraz podwójny łańcuch drzwi wzajemnie rozbierałyśmy się do naga następnie wziąwszy  jeszcze wspólny długi prysznic udawałyśmy się na całonocny spoczynek. Ponieważ noce były ciepłe spałyśmy zawsze mając na sobie tylko lekkie majtki oraz staniki albo będąc kompletnie nago. Pewnego lipcowego bardzo slonecznego oraz zapowiadającego upalny dzień poranka zaproponowałam opalanie się na  dużym balkonie bezpośrednio przylegającym akurat do,,mojego” pokoju na IiI piętrze. Nieraz chcąc uniknąć tłumów  oraz gwaru opalałyśmy się na hotelowych balkonach. Nikt nie zgłosił najmniejszego sprzeciwu. Przrbrawszy się w nasze bikini całą ekipą przez wysokie drzwi wyszłyśmy na balkon. Rozłożywszy koce rozpoczęłyśmy opalanie. Leżąc zerkałam na moje siostry,kuzynki oraz ulubione koleżanki ze wspólnej szkoły. Bardzo mocno podniecały mnie ich długie smukłe jak również  pięknie opalone nogi oraz średnich rozmiarów piersi niestety schowane pod stanikami naszych bikini. Kilkanaście chwil później Mikan rzekła:
    -Zwykle lubię letnie upały jednak dzisiejszy jest wręcz niemożliwy do zniesienia. Musiałam przyznać mojej siostrze rację. Panujący skwar był trudny do zniesienia.
    Przerywajac panujacą ciszę ...