1. Wakacyjny seks z siostrami.

Data: 07.06.2023, Kategorie: Nastolatki Twoje opowiadania Autor: Edward, Źródło: OpowiadaniaErotyczne-Darmowo

Wotam wszystkich niezwykle serdecznie. Nazywam się Edward.Wspólnie ze swoimi ukochanymi rodzicami Romanem oraz Dominiką jak również trzema siostrami Natalią,Grażyną oraz Anną nieszkam niedaleko ścisłego centrum Toronto. Zadarzenie miało miejsce trzy lata temu. Wówczas całą czwórką spędzaliśmy letnie wakacje na przecudownych Hawajach. Każdego bardzo słonecznego poranka spożywszy śniadanie braliśmy torbę sportową nstępnir pakowaliśmy wyłącznie niezbędne rzeczy następnie dokładnir zamknąwszy na podwójny klucz oraz łańcuch drzwi ceglavo-drewnianego domku letniskowego ruszaliśmy ścieżką częściowo biegnącą przez las palm prosto ku plaży. Dotarwszy na miejsce najpierw szybko rozkładaliśmy plażowy kocyk następnie zakładałem kąpielówki natomiast moje siostry zamieniały swoje letnie bluzeczki oraz minispódniczki na kostiumy bikini.
    Przed pierwszym wejściem do wody smarowaliśmy siebie nazwajem kremem albo olejkiem lub ewentualnie emulsją. Odczekawszy około pięć do siedmiu minut wchodziliśmy całą czwórką do wody. Chlapaliśmy siebie przez kilkanaścue minut następnie trochę pływaliśmy albo graliśmy zawsze pięciosetowy mecz piłki wodnej. Zmęczeni wracaliśmy na nasz kocyk. Spożywszy lody jak również wypiwszy puszkę bardzo zimnej Cica-Coli albo Mirindy kładliśmy się pozwalając przyjemnie ciepłym promieniom słońca opalać oraz delikatnie pieścić nasze młode ciała.
    Kiedy zaczynało zmierzchać wracaliśmy leśnym skrótrm do naszego domku. Zamknąwszy za sobą drzwi rozbieraliśmy siebie wzajemnie ...
    ... do naga następnie wziąwszy wspólny prtsznić szliśmy spać. Ponieważ noce były ciepłe zwykle spałem mając na sobie tylko majtki natomiast siostry ubierały majteczki oraz staniki.
    Pewnego bardzo słonecznego poranka podczas śmiadania postanowiliśmy zamiast pójścia na plaże opalać się na tarasiie. Niejednokrotnie robiliśmy tak podczas wakacyjnych wyjazdów chcąc uniknąć zarówno tłumów jak również hałasu. Ubrawszy nadze plażowe stroje wziąwszy plażowy kocyk odsunąwszy przeszklone drzwi balkonowe wyszliśmy na taras obsadzony po obydwóch stronach kwiatami oraz kilkoma ciepłolubnymi roślinami. Rozłożywszy kocyk zaczęliśmy opalanie. Leżąc co jakiś czas zerkałem na siostry.
    Podniecały mnie niezwykle mocno piękne długie oraz smukłe opalone nogi oraz piękne piersi ukryte pod stanikami bikini. Patrząc na trzy nastolatki mające na sobie wyłącznie kostiumy bikini mój penis zaczął delikatnie stawać oraz stawać się bardziej widoczny tworząc tak zwany namiot. Leżałem na brzuchu starając się ukryć moje ciągle rosnące seksualne podniecenie. Wprawdzie jak każdy nastoletni chłopak bsrdzo interesowałem się płcią przeciwną oraz oglądałem fakże filmy erotyczne. Jednak przenigdy nie patrzyłem na moje młodsze siostry jak na obiekty seksualne.
    Kilkanaście chwil później zapytałem:
    -Co byście powiedziały na nagie opalanie?
    -Mnie nie trzeba namawiać-odparła Anna.
    -Ja także się zgadzam-rzekła Natalia.
    -Nie mam innego wyjścia-odparła Grażyna.
    Stanąwszy naprzeciwko Anny najpierw zdjąłem jej niebieski ...