1. Wakacyjny seks matki oraz córki.

Data: 09.06.2023, Kategorie: Laski Twoje opowiadania Autor: Anastazja, Źródło: OpowiadaniaErotyczne-Darmowo

Witam wszystkich niezwykle serdecznie. Nazwywam się Anastazja.Jetem dostyć atrakcyją dla eszystkich chłopaków nastolatką mającą oczy koloru pogodnego nieba oraz lśnjące blond włosy zawsze związane w bsrdzo modny koński ogon.
    Wspólnie ze swoją matką Dorothy(Lily) mieszkam w ścisłym centrum Hawany. Zdarzenie miało miejsce trzy lata temu.
    Wtedy obie spoędzalyśmy nasze wymarzone  letnie wakacje na terenie bardzo pięknego Lazurowego Wybrzeża. Panująca każdego dnia cudowna pogoda wręcz zachęcała do przebywania na plaży. Każdego poranka po śniadaniu ubrawszy ketnie sukienki oraz dandałki brałyśmy nirwielką torbę następnie zamknąwszy drzwi wynajętego pokoju wychodziłyśmy. Opuściwszy teren hitelu kierowałyśmy swoje kroki na lewo ku piaszczystrej plaży. Kiedy docieralyśmy na miejsce szybko rozkładałyśmy nasz  duży parawan oraz różowo-kremowy plażowy kocyk następmie zasłonięte zamieniałyśmy nasze letnie sukienki na dwukolorowe kostiumy bikini. Potem następowało wzajemne smarowanie siebie kremem albo pachnącym olejkiem. Odczekawszy kilka minut razem powolnym krokiem wchodziłyśmy do wody. Chlapałyśmy siebie przez kilkanaście minut następnie pływałyśmy tylko dla rekreakcji. Wykąpane wracałyśmy za nasz parawan. Kładłyśmy się na kocu pozwalając cudnie ciepłym promieniom słońca delikatnie pieścić nasze pociągające kobiece ciała. Wracałyśmy do hotelu zawsze dwie albo trzy godziny przed zapadnięciem zmroku. Zamknąwszy za sobą drzwi na klucz pozbywszy się sukienek brałyśmy prysznic natomiast ...
    ... potem nie chcąc jeszcze spać grałyśmy w naszego ulubionego pokera. Idąc spać obie miałyśmy na sobie  zawsze tylko lekkie majteczki oraz staniki. Pewnego poranka podczas śniadania mama zaproponowała opalanie się na balkonie. Absolutnie nie byłam temu przeciwna ponieważ to nie był  wcale pierwszy raz. Niekiedy chcąc się spokojnie poopalać zamiast plaży wybierałyśmy balkon. Ubrawszy bikini wyszłyśmy na balkon pięknie obsadzony roślinami oraz barwnymi kwiatami mającymi przecudowny zapach. Rozłożywszy kocyk zaczęłyśmy opalanie. Leżąc co jakiś czas zerkałam na mamę. Mocno podniecały mnie  długie oraz smukle zawsze przepięknie opalone nogi oraz cudne piersi ukryte pod stanikiem bikini. Opalałyśmy się spokojnie do końca dnia. Wróciwszy do pokoju zdjęłyśmy nasze bikini następnie poszłyśmy pod prysznic. Myjąc siebie nawzajem byłśmy lekko podniecone naszą wzajemnà nagością. Ubrawszy się usiadłyśmy na łóżku. Przerywając ciszę mama zapytała:
    -Może zagramy w pokera rozbieranego?
    Nieraz już grałam ten rodzaj pokera wspólnie ze swoimi licznymi przyjaciółkami albo najbliższymi koleżankami ze szkoły. Dlatego nie zgłosiłam żadnego sprzeciwu. Wziąwszy dwie talie kart zaczęłyśmy grać. Pierwsze rozdanie niestety przegrałam. Szanując zadady zdjęłam letnie tenisówki.  Potem ten sam rezultat spotkał matkę. Kolejne dwie partie były moją porażką. Najpierw pozbyłam się jasnożółtej bluzeczki natomiast potem dżinsowej minispódniczki zostając tylko w lekkiej białej bieliźnie. Czwsrte rozdanie wygrałam ...