1. Wakacyjny seks z siostrami oraz kuzynkami.

Data: 11.06.2023, Kategorie: Laski Twoje opowiadania Autor: Lily, Źródło: OpowiadaniaErotyczne-Darmowo

Witam wszystkich niezwykle serdecznie. Nazywam się Lily.Wspólnie ze swoimi rodzicami David oraz Milagros jak również trzema siostrami Keris,Niną oraz Caroline mieszkam niedalego czeskiego Liberca. Historia miała miejsce trzy lata temu. Wtedy razem z czwórką bliskich kuzynek soędzałyśmy wakacje na terenie Turcji. Każdy słoneczny poranek zapowiadający upalny dzień zachęcał do plażowania. Spożywszy śniadanie ubrawszy zawsze tylko letnie sukienki jak również sandałki bezzwłocznie ruszałyśmy żwirową ścieżką prosto ku leżącej niedaleko cudnej plaży. Dotawrwszy do celu rozkładałyśmy zarówno plażowy parawan oraz kocyk następnie bardzo dokładnie zakryte wzajemnie rozbierałyśmy się do naga na samym
    końcu ubierałyśmy nasze kostiumy bikini. Potem wzajemnie smarowałyśmy siebie kremem albo ewentualnie emulsją. Odczekawszy trzyslbo cztery minuty całą ósemką powoli wchodziłyśmy do wody. Chlapałyśmy siebie wzajemnie przez kilka minut posród radosnego śmiechu. Wykąpane oraz cudownie odświeżone kąpielą wracałyśmy na nasz kocyk.
    Siedząc jadłyśmy pyszne lody albo gofry popijając zimną Pepsi albo Coca-Colą. Potem kładłyśmy się pozwalając słońcu cudownie pieścić nasze młodziutkie ciała. Opalałyśmy się przez pozostałą część dnia. Kiedy zaczęło się powolutku ściemniać wracałyśmy do drewniano-ceglanego domu zbudowanego przez naszych rodziców. Zamknąwszy drzwi na zamek oraz metalową zasuwę ponownie wzajemnie rozbierałyśmy się do naga później brałyśmy jeszcze ponad dwugodzinny prysznic.
    Myjąc ...
    ... siebie nawzajem bardzo delikatnie pieściliśmy swoje ciała oraz tylko lekko podniecały swoją wzajemną nagością. Wytarwszy ciała ręcznikami ubrawszy letnie koszulki nocne albo bieliznę szłyśmy spać. Pewnego bardzo pięknego poranka chcąc odpocząć od tłumów jak również hałasu podtanowiłyśmy opalać się na tarasie. Robiłyśmy tak nieraz podczas wakacji. Ubrawszy tylko bikini wyszłyśmy na taras. Usiadłyśmy na leżakach nad brzegiem basenu wybudowanego przez matkę oraz dwie jej siostry wyłącznie na naszą prośbę. Kilka minut późnirj weszłyśmy do basenu. Lodowata woda przyniosła cudną ulgę. Wróciwszy na brzeg ponownie usiadłyśmy rozkładając przedtem duże ręczniki. Siedząc patrzyłam na siostry oraz kuzynki. Chociaż byłam dziewczyną niezwykle mocno podniecały mnie  długie smukłe oraz pięknie opalone nogi oraz także piersi schowane pod stanikami naszych bikini. Chwilę potem obojętnie zapytałam:
    -Macie może ochotę na opalanie się nago?
    Żadna dziewczyna nie była przeciwna. Stanąwszy naorzeciwko Niny najpierw zdjęłam jej jasnopomarańczowy stanik uealniając piersi natomiast kilka chwil potem pozbawiłam również majtreczek odsłaniając pięknie wydepilowane łono. Podobnie rozebrałam również Keris pozbawiając kremowego oraz Caroline pozbawiając czarno-czerwonego bikini. Później siostry działając jak zawsze wspólnie pozbawiły mnie szarego bikini. Tymvzasem nasze  bliskie kuzynki także wzajrmnie pozbyły się swoich sexy bikini. Nagie spokojnie wróciłyśmy do opalania. Widząc teraz siostry oraz kuzynki ...