1. Seks z braćmi oraz siostrami.

Data: 12.06.2023, Kategorie: Nastolatki Twoje opowiadania Autor: Katie, Źródło: OpowiadaniaErotyczne-Darmowo

Witam wszystkich niezwyklr serdecznie. Nazywam się Katie.Wspólnie ze swiomi kochanymi rodzicami Dominikiem oraz Ramoną jak również trójką braci Simonem, Alanem oraz Martinem oraz dwójką sióstr Milly oraz Minnie mieszkam niedaleko Peru. Historia miała miejsce cztery lata temu. Wtedy nasze ulubione oraz wymarzone letnie wakacje spędzaliśmy na bardzo egzotycznej oraz cunej wyspie Bora-Bora. Każdego poranka po śniadanu oraz wykonaniu lekkich ćwiczeń wziąwszy torbę wychodziliśmy na pobliską plaże za lasem. Kiedy docieraliśmy na miejsce od razu rozkładaliśmy zarówno plażowy parawan oraz kocyk następnie nasi bracia zakładali kąpielówki natomiast ja oraz siostry bikini. Potem wzajemnie smaroealiśmy swoje młode ciała kremem albo olejkiem. Odczekawszy pięć albo osiem minut całą szóstką powoli wchodziliśmy do wody. Chlapaliśmy siebie przez kilka minut następnie wykąpani oraz cudownie odświeżeni wracaliśmy na nasz kocyk. Leząc pozwalaliśmy ciepłym promieniom słońca swobodnie piescić nasze ciała. Opalaliśmy się  później do końca dnia. Kiedy wracaliśmy do naszej letniej daczy mieliśmy na sobą tylko prześlicznie rozgwieżdzone letnie oraz nocne niebo. Zamknąwszy drzwi na zamek wzajemnie rozbieraliśmy siebie do naga następnie wziąwszy jeszcze wspólny ciepły prysznic udawaliśmy się na całonocny spoczynek. Ponieważ nocami panowało przyjemne ciepło spaliśmy mając na sobie wyłącznie bieliznę albo pozostając całkowicie nago. Pewnego  słonecznego zapowiadającego bardzo upalny dzień poranka Minnie ...
    ... zaproponowała opalanie się na tarasie. Absolutnie nie byliśmy temu przeciwni. Nieraz tak właśnie robiliśmy podczas wakacji chcąc uniknąć tłumu oraz hałasu. Ubrawszy tylko nasze plażowe stroje przez wysokie oraz przeszklone drzwi balkonowe wyszliśmy całą szóstką na duży taras. Rozłożywszy kocyk  nad brzegiem basenu wybudodowanego przez dziadka na naszą wylączną prośbę zaczęliśmy opalanie. Kilkanascie minut później brat Simon zaproponował wzięcie wspólnej kąpieli.
    Nikt obecny nie wyraził swojego sprzeciwu. Ptzecież nie mogło się nic złego wydarzyć. Lodowata woda przyniosła cudną ulgę. Wróciwszy na kocyk Milly zapytała:
    -Może poopalamy się bedąc calkiem nago? Wszyscy spojrzeli teraz wyłacznie na mnie. Jako najstarsza z rodzeństwa musiałam teraz podjąć bardzo niełatwą decyzje. Kiedyś bardzo mocno chciałam spróbować naturyzmu jednak potem zrezygnowałam. Namyśliwszy się poważnie rzekłam:
    -Wyrażam zgodę na nasz rodzinny seks. Każdy musi dokładnie zadowolić resztę. Bracia szybko zdjęli kąpielówki pokazując swoje stojące prawieże pionowo penisy. Tymczasem nasza trójka pozbyła się bikini. Położywszy się wygodniej zaczęliśmy. Pierwszy pieścił mnie czule brat Simon. Zaczęłam seks od zrobienia bratu lodzika. Zostałam nagrodzona masazem piersi oraz lizaniem mojej niezwykle mokrej pochwy. Jęczałam cichutko czując języczek brata czule pentrujący mnie od wewnątrz. Usiadłam na jego penisie zaczynając bardzo  zmysłowo poruszać swoją miednicą.
    Simon mruczał cicho doznając rozkoszy.