1. Seks matki z córkami.

Data: 16.06.2023, Kategorie: Laski Twoje opowiadania Autor: Sabrina, Źródło: OpowiadaniaErotyczne-Darmowo

Witam wszystkich niezwykle serdecznie. Nszywam się Sabrina.Wspólnie ze swoją matką Evelyn oraz dwiema młodszymi siostrami Karen oraz Megan mieszkam niedaleko granicy p0olsko-białoruskiej. Zdarzenie miało miejsce cztery lata temu. Wówczas nasze letnie wakacje spędzałyśmy całą czwórką na przepięknym Barbadosie. Cudowna pogoda każdego dnia bardzo skutecznie zachęcała do plażowania oraz spędzania wolnego czau na powietrzu. Spożywszy śniadanie wziąwszy tylko plażowy kocyk jak również mały plecak ruszałyśmy prosto przed siebie ku plaży.
    Dotarwszy do celu najpierw wybierałyśmy sobie idealne miejsce następnie szybko rozłożywszy kocyk zamieniałyśmy nasze  bluzeczki oraz bardzo modne ostatnio minispódniczki na sexy kostoumy bikini
    Później mama każdą kolejno smarowała kremem matomiast potem nasza trójka smarowała naszą  mocno kochaną matkę. Pięć minut później wchodziłyśmy do wody.
    Chlapałyśmy się nazwajem następnie trochę pływałyśmy dla utrzymania formy. Wykąpane oraz również cudnie odświeżone  wracalyśmy na nasz żółty plażowy kocyk. Lrżac pozwalałyśmy promieniom słońca bezkarnie błądzić po naszych ciałach. Reszta dnia upływała tylko na opalaniu. Kiedy wracałyśmy do naszego wygodnego tymczasowego lokum na ciemnym niebie zaczęły się pojawiać już pierwsze gwiazdy. Zakmąwszy drzwi od wewnątrz szybko rozbierałyśmy się do naga następnie wziąwszy kolejno orysznic ubrawszy bardzo lekkie koszulki nocne szybko szłyśmy spać. Jeżeli noce były cieplejsze wtedy spałyśmy mając na sobie tylko ...
    ... lekkie majteczki oraz staniki albo również będąc zupełnie nago.
    Prwnego słonecznego oraz bedącego zapowiedzią bbardzo upalnego dnia poranka mama zaproponowała naszej trójce opalanie się na pozbawionej dachu werandzie naszego letniego lokum.
    Absolutnie nie miałyśmy nic przeciwko. Jeżeli tylko letnia cudowna pogoda dopisywała również w naszym rodzinnym domu także opalałyśmy się na werandzie. Sprzątnąwszy naczynia ubrałyśmy bikini następnie wyszłyśmy na wyłożoną będowym drewnem werandę wybudowaną jeszcze przez naszego niezyjącego ojca. Rozłożywszy kocyk zaczęłyśmy opalanie. Cudownie grzejące letnie słońce całej czwórce przyniosło pełne rozluźnienie. Przruwając panującą ciszę zapytałam:
    -Może poopalamu się będąc nago?
    -Mnie nie trzeba namawiać-odparła matka. -Także nie jestem przeciw-rzekła Karen.
    -Raczej nie mam wyjścia-odpatła Megan.
    Stanąwszy naprzeciwko Karen najpierw zdjęłam jej kremowy stanik uwalniając dwunastoletnie piersi następnie chwilę później pozbawiłam także majteczek odsłaniając ładnie wydepilowane łono. Podobnie rozebrałam również drugą siostrę Megan pozbawiając śliczną piętnastolatkę jasnobłękitno-szarego kostiumu bikini. Następnie nasza matka pozbawiła mnie ciemniniebieskiego bikini  natomiast chwilę późnie zdjęłam jej jasnoczerwone bikini. Nagie spokojnie dalej się opalałyśmy.
    Leżąc podniecał się widokiem zarówno nagich sióstr jak również kochanej mamy. Mocno podniecały mnie średniego rozmiaru piersi oraz całkiem wydepilowane łona. Opalałyśmy się ...