1. Seks z siostrami oraz matką na wakacjach.

Data: 28.07.2023, Kategorie: Laski Twoje opowiadania Autor: Paulina, Źródło: OpowiadaniaErotyczne-Darmowo

Witam wszystkich niezwykle serdecznie. Nazywam się Paulina.Wspólnie ze swoją matką Renatą oraz dwiema siostrami Magdą oraz Sandrą mieszkam niedaleko Nepalu. Historia miała miejsce dwa lata wcześniej. Wtedy spędzałyśmy nasze letnie wakacje  iedaleko słynnego Lazurowego Wybrzeża. Panująca każdego dnia cudowna pogoda  skutecznie zachęcała do plażowania. Każdego potanka zaraz po śniadaniu spakowawszy tylko średniej wielkości torbę sportową szłyśmy prosto na piękną plażę. Dotarwszy na miejsce rozkładałyśmy kocyk następnie zamieniałyśmy nasze  proste letnie oraz zwiewne sukienki na bikini. Posmarowane olejkiem do opalania razem powolutku wchodziłyśmy do wody. Chalapałyśmy się przez chwilę następnie pływałyśmy albo wyjąwszy bordowo-białą piłkę rozgrywalyśmy mecz piłki wodnej. Zmęczone naszą amatorską,, rywalizacją” wracałyśmy prosto na nasz kocyk. Słuchając krzyku rybitw oraz albatrosów leżałyśmy pozwalając ciepłym promieniom słońca bezkarnie pieścić nasze ciała. Spędzałyśmy tak cały dzień do wieczora. Kiedy wracałyśmy do pensjonatu na niebie zaczynały pojawiać się pierwsze gwiazdki. Zamknąwszy za sobą drzwi wynajętego apartamentu rozbierałyśmy się do naga następnie kolejno wziąwszy prysznic udawałyśmy się na całonocny spoczynek. Ponieważ noce były przyjemnie ciepłe zwykle spałyśmy mając na sobie lekkie majtki oraz staniki albo będąc nago. Pewnego bardzo slonecznego poranka postanowiłyśmy poopalać się na przyległym bezpośrednio do naszego pokoju balkonie. Przebrawszy się w nasze ...
    ... bikini przez wysokie przeszklone drzwi całą  czwórką wyszłyśmy na obsadzony roślinami balkon. Rozłożywszy kocyk rozpoczęłyśmy opalanie. Opalając się ukradkiem zerkałam na matkę oraz moje obydwie młodzse siostry. Niezwykle mocno podniecały mnie zawsze smukłe pięknie opalone nogi jak również średniego rozmiaru piersi niestety dobrze schowane pod stanikami naszych bikini. Kilkanaście chwil później nasza matka zaproponawała opalanie się będąc nago.
    Żadna pośród nas nie wyraziła sprzeciwu.
    Stanąwszy naprzeciwko Magdy najlpierw zdjęłam jej seledynowy stanik odsłaniając oraz również uwalniając trzynastoletnie piersi następnie chwilę później pozbawiłam majteczek odsłaniając wydepilowane łono. Podobnie rozebrałam także Sandrę najpierw pozbawiając szesnastolatkę białego stanika odsłaniając oraz uwalnisjąc pietsi następnie zdejmując majteczki odsłaniając całkiem pozbawine jasnoczarnych włosków łono. Chwilę potem matka przytuliwszy mnie jednocześnie pozbawiła niebieskiego bikini odsłaniając noje dziewiętnastoletnie piersi oraz wydepilowane dokładnie młode łono. Odwdzięczyłam się pięknie pozbawiając matkę różowo-kremowego kostiumu bikini odsłaniąc piękne piersi oraz gładkie łono. Nagie wróciłyśmy do letniego opalania. Teraz widząc matkę oraz siostry kompletnie nago podnieciłam się jeszcze mocniej. Opalałyśmy się nago do zachodu słońca. Wziąwszy prysznic oraz osuszone dużymi ręcznikami nadal pozostając całkiem nagie przeszłyśmy do przytulnego salonu. Usiadłyśmy przed ozdobnym kominkiem.  ...