1. Seks z siostrami oraz braćmi.

Data: 31.07.2023, Kategorie: Nastolatki Twoje opowiadania Autor: Dominika, Źródło: OpowiadaniaErotyczne-Darmowo

Witam wszystkich niezwykle serdecznie. Nazywam się Dominika.Razem ze swoimi rodzicami Grzegorzem oraz Elą jak również dwiema siostrami Mają oraz Martą oraz dwoma braćmi Zenonem jak również Adamem mieszkam niedakeko Brukseli. Historia miała miejsce cztery lata temu. Wtedy całą piątką soędzaliśmy nasze wymarzone letnie wakacje na Bahamach. Każdego niezwykle pogodnego poranka zaraz po śniadaniu oraz krótkiej porannej gimnastyce wziąwszy dwie duże torby sportowe ruszaliśmy na plaże keżącą zakedwie trzy uluce dalej od pensjonatu. Dotarwszy na miejsce najpierw szybko rozkładaliśmy plażowy kocyk następnie bracia pezbierali się w kąpielówki natomiast nasza trójka zamieniała swoje letnie  bluzeczki oraz spodenki albo lekkie oraz zwiewne sukienki na jasne kostiumy bikini.  Później wzajemnie smarowałyśmy siebie kremem albo emulsją,po czym wspólnie wchodziliśmy do zimych wód Atlantyku. Chlapiąc siebie nawzajem chłodziliśmy swoje nastoletnie oraz rozpalone ciała. Odświeżeni oceaniczną kąpielą  powolnym krokiem wracaliśmy na nasz żółty kocyk. Leżac słuchając szumu oceanu jak również krzyku mew,rybitw oraz albatrosôw opalaliśmy się pozwalając bardzo ciepłym promieniom słońca pieścić nasze ciała. Kiedy zaczynało się ściemniać wracaliśmy leśnym skrótem prosto do pensjonatu. Dotarwszy bezpiecznie do wynajętego pokoju oraz zamknięciu drzwi na klucz rozbieraliśmy się do naga następnie kolejno spłukiwaliśmy ze swoich ciał cały piasek. Osuszywszy się ręcznikami ubieraliśmy letnie piżamki na sam ...
    ... koniec idąc spać. Pewnego niezwykle pogodnego jak również zapowiadającego upalny dzień poranka przy śniadaniu Adam zapropnował naszej czwórce opalanie się na przyległym do naszego pokoju bardzo rozległym balkonie. Absolutnie nie mieliśmy nic przeciwko. Niejeden raz będąc na wakacjach chcąc  całkiem się zrelaksować zawsze beztrosko opalilśmy się na tarasach albo balkonach. Wykonawszy ścisle zaplanowane porannne ćwiczenia przebrani w nasze plazowe stroje wyszliśmy na obsadzony kwiatami balkon. Rozłozywszy kocyk zaczęliśmy opalanie. Leżac co jakiś czas zerkałam na  moje młodsze siostry oraz starszych braci. Niezwykle mocno ppdniecały mnie piękne oraz bardzo zgrabne nogi oraz piersi sióstr oraz przecudownie rzeźbione torsy braci. Przerywając panującą wokół ciszę Zenon zapropnował opalanie się będąc nago.
    Nikt nie wyraził najmniejszego sprzeciwu. Stanąwszy naprzeciwko  Zenon najpierw pozbawił mnie kremowego staniczka odsłaniając oraz uwalniając moje piersi natomiast chwilę później pozbawił majtek odsłaniąjąc pięknie wydepilowane łono. Odpłaciłam się zdejmując bratu szarawe kąpoelówki odsłaniając jego sterczącego niemalże całkowicie na bacznosć penisa. Podobnie rozebrała się pozostała trójka. Nadzy spokojnie wróciliśmy do opalania. Cudownie było poczuć słoneczne promienie pieszczące calutkie nastoletnie ciała. Opaliśmy się nago do zachodu słońca. Wziąwszy prysznic oraz osuszywszy ciała ręcznikami nadal pozostając jednak nago weszliśmy do naszej wspólnej sypialni. Usiedliśmy na ...