1. Seks matki z córką iraz synem.

Data: 14.09.2023, Kategorie: Twoje opowiadania Autor: Michelle, Źródło: OpowiadaniaErotyczne-Darmowo

Witam wszystkich niezwykle serdecznie. Nazywam się Michelle.Jestem nadal dosyć atskcyjną 35 letnią kobietą mającą lśniące blond włosy oraz piękne zielono-szare oczy. Wspólnie ze swoją córką Natalie(16) oraz synem Alanem(18) mieszkam bardzo blisko ścisłego centrum Vikersund(Kanada). Historia miała miejsce cztery lata temu. Wtedy spędzaliśmy nasze letnie wakacje nieopadal cudownych Wysp Kanaryjskich. Panująca każdego dnia wymarzona aura skutecznie zachęcała nas do plażowania. Spożywszy śniadanie braliśmy niedużą torbę następnie bezzwłocznie szliśmy żwirową ścieżką na piaszczystą plaże. Dotarwszy na miejsce rozkładaliśmy plażowy kocyk następnie Alan zakładal ciemnoszare kąpielówki natomiast nasza dwójka dwukolorowe kostiumy bikini. Posmarowani kremem albo emulsją powoli razem wchodziliśmy do zimnej wody. Chlapiąc siebie wzajemnie swoje ciała. Wróciwszy na brzeg kładliśmy się na kocyku pozwalając ciepłym promieniom  słońca bardzo czule pieścić nasze ciała.
    Resztę dnia poświęcaliśmy tylko opalaniu. Kiedy wracaliśmy do naszej letniej daczy mieliśmy nad sobą wyłącznie przepięknie rozgwieżdzone ciemne nocne niebo. Zamknąwszy za sobą drzwi rozbieraliśmy się do naga następnie kolejno wziąwszy jescze lekki prysznic od razu szliśmy spać.
    Będąc naturystami zwykle spaliśmy nago. Pewnego naprawdę pięknego poranka zamiast jak zwykle wybrać się na plaże postanowiliśmy poopalać się na tarasie. Przebrawszy się wyszliśmy na duży taras. Rozłożywszy kocyk zaczęliśmy opalanie. Kilka minut ...
    ... później Alan zaproponował naszej dwójce opalanie się będąc nago. Absolutnie nie byłyśmy temu przeciwne. Wstawszy pozbyłam się biało-niebieskiego stanika uwalniajac piersi natomiast chwilę potem zdjęłam także majteczki odsłaniając pozbawione blond włosków kobiece łono. Tymczasem Alan stanąwszy naprzecuwko Natalie najpierw zdjął jej zielono-czerwony stanik uwalniając piersi natomiast chwilę potem pozbawił majteczek odsłaniając pięknie wydepilowane dziewczęce łono. Natalie szybki pozbawiła brata kąpielówek. Nadzy spokojnie wróciliśmy do opalania. Soędziliśmy tak czas do samego wieczora. Wziąwszy prysznic przeszliśmy do salonu. Usiedliśmy przed jasnobiałym kominkiem.
    Chwilę później przerywając dołujące milczenie Natalie zaproponowała seks. Oboje wyraziliśmy naszą zupełną zgodę. Położywszy się na dywanie rozpoczęliśmy. Najpierw sama robiłam sobie dobrze natomiast Alan zmysłowo pieścił siostrę.
    Zaczął lizać jej pochwę natomiast Natalie masowała swoje średniej wielkości piersi. Odwdzięczyła się przepięknym lodzikiem.  Alan podniecony nagością siostry zaczął  bardzo czule posuwać Natalie od przodu. Córka cichutko jęczała zaznając rozkoszy.
    Zrewanżowała się ujeżdzając penisa brata następnie podniecona jego męską nagością  zaczęła delikatnie gładzić jego mocny tors. Zostala nagrodzona wylizaniem rowka pomiędzy piersiami oraz naprawdę bardzo zmysłowym oraz czułym masażem piersi. Potem doszło do pierwszego pocałunku. Natalie nie mogąc się powstrzymać zaczęła lizać jądra brata robiąc ...