1. Wakacyjny seks dwóch rodzeństw.

Data: 19.11.2023, Kategorie: Nastolatki Twoje opowiadania Autor: Maja oraz Dawid, Źródło: OpowiadaniaErotyczne-Darmowo

Witamy wszystkich niezwykle serdecznie.Nazywamy się  Mają oraz Dawid.Wspólnie ze swoimi  rodzicami  Karolem  oraz Barbarą  mieszkamy  na dalekiej północy  przepięknych  Włoch.
    Opisana  tutaj historia miała miejsce niecałe trzy lata wstecz. Wówczas  spędzaliśmy  letnie  wakacje  razem  z  bardzo mocno  zaprzyjaźnionym rodzeństwem Wiktorią oraz  Michałem.
     Każdego  pogodnego  poranka zaraz po śniadaniu wziąwszy tylko niewielki  plecak  szliśmy leśnym skrótem prosto na przepiękną piaszczystą plażę otoczoną przez duże palmy  kokosowe. Kiedy  docieraliśmy do celu najpierw wybieraliśmy sobie idealne miejsce następnie rozkładaliśmy plażowy kocyk natomiast na samym końcu  Dawid oraz Michał zakładali  kąpielówki natomiast  nasza dziewczęcy duet kolorowe kostiumy kąpielowe  albo  ewentualnie sexy kostiumy bikini. Posmarowane kremem albo ewentualnie emulsją wchodziliśmy do dość zimnego Atlantyku. Chlapiąc siebie wzajemnie chodziliśmy swoje mocno rozpalone letnim słońcem młode ciała.
    Wróciwszy ponownie na kocyk kładliśmy się pozwalając ciepłym promieniom słońca delikatnie pieścić nasze niezwykle kuszące młode ciała.Mając dosyć leżenia wyjmowaliśmy piłkę rozgrywając zawsze bardzo zacięty pięciosetowy mecz piłki plażowej lub częściej wodnej.
    Zmęczeni spotrową rywalizacją wracaliśmy na nasz żółty plażowy kocyk  resztę dnia  poświęcając  wyłącznie dalszemu  oraz naprawdę przecudownemu letniemu opalaniu się.
    Wracając do  piętrowego drewnianego domku stojącego pośrodku  gęstej ...
    ... palmowej  puszczy  mieliśmy nad sobą głowami niezwykle przepięknie rozgwieżdzone  ciemne  nocne niebo.
     Zamknąwszy na klucz drzwi wejściowe wzajemnie rozbieraliśmy się do naga następnie wziąwszy wspólny gorący  jak również  długi prysznic  od razu udawaliśmy się na całonocny spoczynek.
    Zwykle spaliśmy ubrani w lekkie  piżamy alb  cienkie koszulki jak również krótkie  spodenki . Pewnego bardzo pogodnego poranka podczas śniadania Wiktoria zaproponowała  naszej  rt
    trójce  opalanie się dzisiaj na dużej  jak również  dawno pozbawionej zadaszenia werandzie.
    Absolutnie nie mieliśmy  nic przeciwko temu.Niejeden raz podczas letnich wakacji chcąc uniknąć zarówno tłumów oraz hałasu  opalialiśmy się na  hotelowych balkonach albo  werandachPrzebrawszy się całą czwórką przez  balkonowe  drzwi  wyszliśmy prosto na werandę. Rozłożywszy  zarówno  leżaki  oraz  kocyk zaczęliśmy kolejne spokojnie  opalanie się. Kilkanaście minut później  Dawid  zaproponował dalsz.opalanie się będąc kompletnie nago.
    Nikt obecny   nie zaprotestował.Stanąwszy naprzeciwko  brata  zdjęłam czarne kąpielówki uwalniając jego  sterczącego  prawie prosto penisa.Dawid najpierw  pozbawił mnie  szarego stanika  uwalniając średniego rozmiaru piersi natomiast chwilę później pozbawił także majteczek odsłaniając  bardzo przepiękne  oraz wręcz  idealnie wydepilowane młode dziewczęce łono. Podobnie rozebrali się  Wiktoria  oraz Michał. Nadzy wróciliśmy do dalszego opalania. Spędzliiśmy tak  pozostałą część  tamtego niezwykle  ...