1. Letni seks z rodzicami oraz rodzeństwem.

Data: 09.12.2023, Kategorie: Sex grupowy Twoje opowiadania Autor: Marta Wisełka, Źródło: OpowiadaniaErotyczne-Darmowo

Witam dosłownie wszystkich naprawdę niezwykle serdecznie oraz również naprawdę cieplutko. Nazywam się Marta.Jestem nastoletnią oraz bardzo atrakcyjną dla wielu szkolnych kolegów dziewczyną mającą związane w koński ogon blond włosy oraz cudowne szaro-zielone oczy.- Kiedyś wspólnie ze  swoimi rodzicami Maciejem oraz Sandrą jak również czterema siostrami Amelią,Michaliną, Dototą oraz Karoliną oraz braćmi Karolem oraz Andrzejem mieszkam nieopodal samego ścisłego centrum Moskwy,Obecnie całą rodziną mieszkamy teraz na północy Słowacji.  Zdarzenie tutaj opisane miało swoje miejsce  trzy lata temu.Zacznijmy jednak od początku.
    Dzień po rozdaniu świdectw oraz u uzyskaniu promocji do kolejnych klas całą ósemką  wyjechaliśmy na letnie wakacje na  naprawdę przepiękne oraz tropikalne Wyspy Kanaryjskie, Każdy słoneczny poranek zaczynaliśmy  od lekkiej gimnastyki  późiej jedliśmy szybkie oraz
    lekkie śniadanie  następnie wziąwszy  dwie duże torby sportowe bezzwłocznie ruszaliśmy
    prosto na  otoczoną palmami plażę położoną nad bardzo zimnym Oceanem Atlantyckim. Dotarwszy do celu najpierw wybieraliśmy sobie miejsce następnie rozkładaliśmy  plażowy
    kocyk oraz leżaki natomiast na samym końcu ojciec oraz bracia zakładali kąpielówki natomiast nasza  piątką jednoczęściowe kostiumy kąpielowe albo ewentualnie nowiutkie sexy bikini.  Posmarowani bardzo dokładnie kremem albo ewentualnie specjalną emulsją razem
    wchodziliśmy do zimnych fal Atlantyku. Chlapiąc siebie wzajemnie chłodzliśmy ...
    ... swoje
    rozgrzane przez palące słońce ciała.Wróciwszy ponownie na kocyk oraz takze wygodne
    leżaki kładliśmy się pozwalając ciepłym promieniom słońca tylko delikatnie pieścić nasze delilikatnie pachnące lawendą oraz sosną ciała.Ponieważ lubiłyśmy raczej aktywny wypoczynek poopalawszy się trochę wyjmowaliśmy piłkę rozgrywając zawsze pełen emocji pięciosetowy zacięty mecz piłki plażowej albo wodnej. Zmęczeni rywalizacją ponownie wracaliśmy na kocyk  oraz leżaki całą  resztę dnia poświęcając wyłącznie dalszemu kąpaniu się oraz opalaniu.
    Wracając do stojącej pod palmowym lasem piętrowej daczy mieliśmy nad naszymi głowami wyłącznie prześlicznie rpowolutku. ciemniejące nocne niebo.zamknąwszy za sobą drzwi wejściowe wzajemnie rozbieraliśmy się do naga następnie kolejno wziąwszy jeszcze gorący prysznic udawaliśmy się na całonocny spoczynek. Ponieważ noce podobnie do dni były ciepłe zazwyczaj  ojciec oraz bracia  spali mając na sobie tylko  majtki natomiast nasza matka oraz również nasza czwórka wyłącznie lekką boraz cienką ieliznę albo pozostając kompletnie nago. Pewnego bardzo upalnego poranka chcąc uniknąć zarówno tłumów oraz hałasu postanowiliśmy dzisiaj poopalać się na dużej oraz pozbawionej jakiekolwiek zadaszenia  dużej  werandzie. Przebrawszy się  wyszliśmy na wspomnianą wcześniej  werandę obsadzoną roślinnością. Rozłożywszy kocyk oraz leżaki   zaczęliśmy kolejne spokojne oraz  letnie opalanie. Kilkanaście minut później nasza matka zaproponowała całej reszcie opalanie się będąc ...