1. Seks z matką oraz jej koleżankami.

Data: 17.12.2023, Kategorie: Mamuśki Twoje opowiadania Autor: Malwina Minton-Taylor, Źródło: OpowiadaniaErotyczne-Darmowo

Witam dosłownie wszystkich naprawdę niezwykle serdecznie oraz również bardzo cieplutko. Nazywam się Malwina jednak wszyscy mówią do mnie moim drugim imieniem Agnieszka.
    Jestem dosyć atrakcyjną zwłaszcza dla szkolnych kolegów nastolatką mającą zawsze długie
    oraz lśniące jasnkblond włosy jak  również przecudowne jasnozielone-ciemoszare oczy . Wspólnie ze swoją matką  Amelią mieszkam nieopodal samego centrum Waszyngtonu.
    Ojciec opuścił naszą rodzinę tuż przed moimi narodzinami uciekając do jakiejś kochanki. Zdarzenie tutaj opowiedziane miało swoje miejsce dokładnie całutkie pięć lat wcześniej. Wówczas razem z mamą oraz jej  dwiema  szkolnymi koleżankami  Sandrą oraz Jagodą  spędzałyśmy wakacje na naprawdę przepięknych  Wyspach Tonga leżących nad Pacyfikiem. Każdego upalnego poranka zaraz po lekkim śniadaniu wziąwszy tylko jedną torbę sportową bezzwłocznie ruszyłałyśmy na otoczoną palmami kokoswymi oraz daktylowymi sporą plażę.
    Dotarwszy do celu najpierw wybierałyśmy sobie miejsce następnie rozkładałyśmy plażowy
    kocyk natomiast na samym końcu zamieniałyśmy nasze letnie zwiewne sukienki albo letnie bluzeczki oraz minispódniczki na jednoczęściowe kostiumy kąpielowe albo  czasami bikini. Posmarowane kremem  w czworo powolnym krokiem wchodziłyśmy do Oceanu  Spokojnego.
    Chlapiąc siebie wzajemnie chodziłyśmy swoje rozgrzane przez  mocno palące słońce ciała.
    Wróciwszy ponownie na kocyk kładłyśmy się pozwalając ciepłym promieniom lipcowego
    słońca jedynie delikatnie ...
    ... pieścić nasze przyjemnie teraz pachnące lawendą oraz sosną ciała. Ponieważ lubiłyśmy raczej aktywny wypoczynek poopalawszy się trochę wyjmowałysmy  piłkę rozgrywając zawsze pełen emocji oraz zacięty pięciosetowy mecz piłki plażowej lub  wodnej. Skończywszy grać zmęczone rywalizacją ponownie wracałyśmy na kocyk resztę popołudnia poświęcając wyłącznie dalszemu kąpaniu się oraz również calkiem beztroskiemu  opalaniu.
    Podczas powrotu do naszej prywatnej daczy stojącej prawie pod  ogromnym palmowym
    lasem miałyśmy nad sobą prześlicznie rozgwieżdzone nocne oraz także ciemne niebo. Zamknąwszy za sobą drzwi wzajemnie rozbierałyśmy się do naga następnie wziąwszy
    wspólny gorący prysznic udawałyśmy się na całkowicie zasłużony całonocny spoczynek  Ponieważ  od urodzenia byłam naturystką zwykle spałam będąc kompletnie nago natomiast
    moja mama oraz jej koleżanki zakładały wyłącznie lekkie majteczki oraz również staniki .
    Pewnej niedzieli zaraz po obowiązkowej mszy świętej wróciwszy do daczy postanowiłyśmy poopalać się dzisiaj na dużej jak również pozbawionej jakiekolwiek zadaszeniaj werandzie. Przebrawszy się całą czwórką przez wysokie  balkonowe drzwi wyszłyśmy na werandę. Rozłożywszy plażowy kocyk zaczęliśmy kolejne całkowicie spokojne wakacyjne opalanie. Kilkanaście minut później koleżanka Jagodą zap zaproponowała opalanie się będąc nago. Absolutnie nie miałam nic przeciwko temu. Będąc młodsza nieraz podczas moich letnich
    wakacji razem ze swoimi klasowymi koleżankami oraz kolegami  ...