1. Urlopowy seks pewnej rodziny.

Data: 26.12.2023, Kategorie: Twoje opowiadania Autor: Sara Stanley-Pony, Źródło: OpowiadaniaErotyczne-Darmowo

Naprawdę bardzo rdzo serdecznie oraz także naprawdę cieplutko witam dosłownie wszystkich. Razem  ze swoimi rodzicami  Fabianem oraz Amandą  jak również dwiema siostrami starszą Martą oraz młodszą Weroniką mieszkam nieopodal samego centrum przepięknego Mediolanu. Interesuje się medycyną, kuchnią,muzyką oraz również literaturą fantasty jak również  faktu.  Jestem dosyć atrakcyjną nastolatką mającą falowane brązowe włosy oraz takiego samego
    koloru piękne oczy.Nazywam się Sara,ale wszyscy mówią do mnie drugim imieniem Diana. Opowiedziane tutaj zdarzenie miało swoje miejsce trzy lata wcześniej,,kedy całą  naszą
    rodziną spędzaliśmy letnie wakacje na przepięknych oraz tropikalnych Wyspach Kanaryjskich. Każdy  poranek zaczynaliśmy od lekkiej  gimnastyki później jedliśmy szybkie śniadanie następnie wziąwszy tylko jedną torbę sportową bezzwłocznie ruszaliśmy na otoczoną wysokimi palmami kokoswymi oraz daktylowymi sporą plażę położoną blisko brzegu Oceanu Atlantyckiego.
     Dotarwszy do celu najpierw wybieraliśmy sobie miejsce następnie rozkładaliśmy duży plażowy kocyk natomiast na samym końcu ojciec zakładał kąpielówki natomiast nasza mama oraz nasze trio zamieniało letnie zwiewne sukienki albo bluzeczki oraz minispódniczki na jednoczęściowe kostiumy kąpielowe albo czasami ewentualnie  sexy bikini. Posmarowani kremem albo nieraz emulsją wspólnie wchodziliśmy powolnym krokiem  do niezwykle lodowatego Atlantyku.
    Chlapiąc siebie wzajemnie chłodzliśmy swoje rozgrzane przez palące  ...
    ... mocno słońce ciała. Wróciwszy ponownie na kocyk kładliśmy się pozwalając ciepłym promieniom słońca jedynie delikatnie pieścić nasze przyjemnie pachnące teraz lawendą oraz również jemiołą ciała.
    Ponieważ bardziej  lubiliśmy raczej aktywny wypoczynek poopalawszy się wyjmowaliśmy piłkę rozgrywając zawsze pięciosetowy mecz piłki  plażowej albo moje zawsze j ulubionej  wodnej. Zmęczeni spotrową rywalizacją wracaliśmy na kocyk resztę dnia poświęcając już wyłącznie dalszemu kąpaniu się oraz również calkiem beztroskiemu opalaniu. Podczas powrotu do naszej prywatnej daczy stojącej pod palmowym lasem mieliśmy nad naszymi głowami wolniutko ciemniejące letnie  niebo. Zamknąwszy za sobą drzwi wzajemnie rozbieraliśmy się do naga następnie wziąwszy wspólny gorący prysznic albo  kąpiel udawaliśmy na całonocny spoczynek. Ponieważ noce podobnie jak dnie były ciepłe zazwyczaj ojciec spał mając ubrane tylko majtki natomiast nasza matka oraz nasza  trójka majteczki oraz staniki albo będąc całkiem nago. Pewnej przepięknej niedzieli zaraz po obowiązkowej dla całej naszej  rodziny  mszy świętej  wróciwszy do daczy postanowiłyśmy poopalać się dzisiaj na dużej jak również pozbawionej jakiekolwiek zadaszenia otoczonej  dookoĺa cudną tropiklsną roślinnością  dużej  werandzie. Przebrawszy się całą piątką wyszliśmy prosto na  wspomnianą wcześniej dużą werandę.
    Rozłożywszy nasz ciemnożółty plażowy kocyk zaczęliśmy  kolejne spokojnie letnie opalanie.
    Kilkanaście minut później nasz ojciec zaproponował ...