1. Seks z rodzicami oraz rodzeństwem na wakacjach.

Data: 30.12.2023, Kategorie: Incest Twoje opowiadania Autor: Karoliną Wietrzyk, Źródło: OpowiadaniaErotyczne-Darmowo

Naprawdę niezwykle serdecznie oraz również bardzo cieplutko witam dosłownie wszystkich. Wspólnie ze swoimi rodzicami  Krzysztofem  oraz Amandą jak również trzema siostrami Anną, Sarą oraz Emilią oraz dwoma braćmi Kamilem oraz Janem mieszkałam  kiedyś bardzo niedaleko przedmieść Madrytu jednak  obecnie mieszkamy.niedaleko  centrum przepięknych  Aten. Interesuje się głównie medycyną oraz również polityką jak również  historią II wojny światowej.
    Jestem bardzo atrakcyjną dziewczyną mającą falowane ciemnobrązowe włosy oraz takiego samego koloru przepiękne oczy..Nazywam się  Karolina jednak wszyscy mówią do mnie moim drugim imieniem brzmiącym Renata.Opowiedziane tutaj zdarzenie miało swoje miejsce dokładnie całe  dwa  albo może nawet trzy lata wcześniej. Wówczas całą rodziną spędzaliśmy nasze letnie wakacje na cudnych tropikalnych Hawajach nad pięknym Oceanem  Spokojnym.
    Dotarliśmy do celu drogą lotniczą.Dla mnie osobiście był to dopiero pierwszy podniebny rejs. Opuściwszy lotnisko samochodem ruszyliśmy prosto przed siebie na  południowy zachód  Zaparkowaliśmy przed piękną piętrową letnią willą stojącą nieopodal palmowego lasu. Rozpakowawszy się postanowiliśmy resztę dnia spędzić na zwiedzaniu okolicy wyspy Zamknąwszy za sobą drzwi mojego pokoju podeszłam do szafy stojącej przy  ścianie . Otworzywszy drzwi wybrałam sobie moim zdaniem idealny strój na dzisiejsze wyjście. Zdecydowałam się założyć białą bluzeczkę, dżinsową minispódniczkę oraz zapinane
    białe buty na niskim  ...
    ... obcasie Kiedy  zeszłam na dół reszta rodziny również była już gotowa.  Resztę dnia poświęciliśmy  zwiedzaniu okolicy oraz także kilku okolicznych zabytków robiąc  trwające tylko kilka minut selfie wrzucane potem na  kanał na YouTube przez naszą matkę.
    Wędrując dotarliśmy na przepięknie otoczoną wysokimi palmami kokoswymi oraz daktylowymi sporą plażę wysypaną złocistym,bardzo mięciutkim oraz również  cieplutkim piaskiem.
    Podczas powrotu do  willi na niebie  dopiero zaczynały  się pierwsze  srebrne gwiazdy.  Zamknąwszy za sobą drzwi  rozbierałyśmy się do naga następnie wziąwszy kolejno prysznic udawaliśmy się na całonocny spoczynek. Ponieważ od urodzenia byliśmy  naturystami zawsze  spaliśmy będąc kompletnie nago.Tak było nam po prostu dużo lepiej  oraz wygodniej.  Następnego dnia spożywszy śniadanie  wziąwszy dwie torby sportowe prawie bezzwłocznie
    ruszyliśmy prosto przed siebie na odkrytą poprzedniego dnia przecudowną sporą plażę.
    Dotarwszy do celu  najpierw wybraliśmy sobie miejsce następnie rozłożyłyliśmy plażowe kocyki natomiast na samym końcu ojciec oraz bracia  założyli kąpielówki natomiast nasza mama oraz nasza czwórka zamieniła letnie oraz proste zwiewne  sukienki na nowiutkie kostiumy bikini.  Posmarowani kremem całą naszą  ósemką  wchodziliśmy do zimnego Oceanu Spokojnego. Chlapiąc siebie wzajemnie chodziliśmy swoje rozpalone czerwcowym słońcem ciała.
    Wróciwszy ponownie na kocyki wypijalyśmy po puszce Pepsi następnie kładliśmy się pozwalając ciepłym promieniom ...