1. Seks zgranej rodzinki.

Data: 27.01.2024, Kategorie: Klasycznie Twoje opowiadania Autor: Alicja Wiśnia-Pieniek, Źródło: OpowiadaniaErotyczne-Darmowo

Naprawdę niezwykle serdecznie oraz również bardzo cieplutko witam dosłownie wszystkich. Nazywam się Alicja.Jestem  nadal bardzo atrakcyjną 44 letnią kobietą posiadającą zawsze
    związane w koński ogon lśniące ciemnolond włosy oraz ròwneż przepiękne niebieskie oczy.
    Wspólmie ze swoim mężem Teodoem(43),dwoma synami Piotrem(16) jak róewnież Adamem(16 )
    oraz dwiema còrkami Jagodą(17) oraz Martą(18) mieszkałam kiedyś w centrum Kijowa  jednak obecnie calą szóstką mieszkamy rteraz na terenie bardzo gościnnego polskiiegoi Kołobrzegu.
    Opisana tutaj historia miała swoje miejsce cztery lata wcześniej,kiedy cała naszą riodziną  spędzaliśmy nasze letnie wakacje na  tropikalnych Wyspach Marshalla na Oceanie Spokojnym.
    Zacznijmy  jednakże opis naszej miłosnej histotrii  jak zwykle zawsze od samego początku.
    Dzueń po rozdaniu świadectw,nagród oraz uzyskaniu promocji do kolejnych klas doceniając
    ogromny trud naszych dzieci postanowiliśmy zafundować naprawdę przecudownyr letni urlop.
    Idąc za radą naszych znajomych zdecydowaliśmy się polecieć na przepiękne Wyspy Marshalla.
    Znajomii byli tam kilkakrotnie oraz za każdym razem wracali bardzo mocno zadowoleni.  Spakowawszy walizki iemalże bezzwłocznie samochodem ruszyliśmy na tutejsze lotnisko.
    Odprawa bagażowa poszła bezproblemowo oraz sprawnie.Wdiedliśmy na pokład dużego
    samolotu rejsowego witani  bardzo serdecznie przez kapitana oraz dwóch pozostaĺych pilotów.
    Bardxz miłe oraz uprzejme nastoletnie młode stewardesy ...
    ... zaprowadziły nas na nasze miejsca.
    Niecałe półtorej godziny później maszyna niezwykle lekko oderwała się od pasa srartowego.
    Dla mnie był to tylko kolejny zwyczajny lot ponieważ xama pracuje jako stewardesa PLL LOT. Podniebny rejs przebiegł bez żadnych njespodzianek.Wylądowaliśmy gładko na sporym
    lotnisku niedaleko miasta Delap będącego stolicą tych wysp.Stamtąd maķym busem dotraliśmy  prosto do pięciogwiazdkowego hotelu stojącego dość daleko od ścisłego centrum miasta. Rozpakowawszy się postanowiliśmy zwiedzić cały teren.Orworzywszy szafę wybrałam sobie
    moim zdaniem idealny strój na eksplorację.Zdecydowałam się założyć tenisówki oraz sukienkę. Oddawszy klucze do recepcji opuściliśmy pełne gwaru oraz również hałasu wnętrze hotelu.
    Eksploracja odsłoniła przed nami nieknięte przez człowieka niemalżewprost  bajeczne zakątki.
    Znajdując takie miejsca przystawaliśmy robiąc selfie wrzucane potem przez naszych obydwóch synów na nasz kanał na YouTube.Idąc natrafiliśmy na ogromną wysypaną złocistym miękkim piaskiem oraz osbsadzoną bardzo licznymi jak również wysokimi palmami kokosowymi plaże.
    Właśnie tutaj postanowiliśmy przez całe wakacje każdego dnia plażować do zachidu słońca. Wróciwszy do hotelu podjęliśmy decyzję jutrzejszego pierwszego letniego opalania się na plaży.
    Wieczorem kolejno wziąwszy gorący prysznic od razu udaliśmy się na całonocny spoczynek.
    Ponieważ tutejsze noce były ciepłe zazwyczaj małżonek oraz synowie  spali majac na sobie
    lekkie piżamki natomiast ja oraz ...