1. Wakacyjny seks czwórki sióstr.

Data: 13.02.2024, Kategorie: Nastolatki Twoje opowiadania Autor: Julia Serce-Tarnowska, Źródło: OpowiadaniaErotyczne-Darmowo

Naprawdę bardzo serdecznie oraz również także niezwykle cieplutko witam dosłownie wszystkich. Jestem artakcyjną dla prawie każdego chĺopaka nastolatką mającą związane w koński ogon.
     blond włosy oraz również przepiękne jasnoblłękitno-ciemnoszere oczy.Interesuje się głównie
    historią jak róenoeż zwiedzaniem nawiedxonych miejsc oraz fotografią.Wspólnie ze swoimi,
    rodzicami Andrzejem oraz Małgorzatą jak równieżtrzema siostrami Dorotą,Amelią oraz Dianą mieszkałam dawnie bardzoj niedaleko Kijowa jednak po zbrodniczej oraz niespodziewanej napaści Rosji prerprowadziliśmy się  już na stałe do przepięknego Krakowa. Nazywam się Julia jednak
    prawie wyszyscy mówią do mnie moim dugim imieniem Monika.Opisane tutaj zdarzenie miało
    swoje miejsce dokładnie całe cztrery lata wcześniej kiedy razem z siostrami spędzałam swoje
     letnie wakacje na terenie przepięknych oraz niezwykle egzotycznych Wysp Tonga  na Pacyfiku.
    Zacznijmy opis całej zaistniałej sytuacji podobnie jak  książkę zawsze od samego pocżątku.
    Dzień po rozdaniu świedectw oraz nagród wziąwszy spslowane walizki zostałyśmy przez ojca zawiezione do głównego portu lotniczego.Kontrola badgażu dzie,i nowym maszynom oraz także
     skanerom poszła bardzo sprawnie.Kiedy nasze walizki były pakowane do luku bagażowego nasza czwórka wessła na pokład samolotu rejsowego serdecznie witane ja pozostali pasażerowoe przez kapitana oraz dwóch pozostałych pilotów.Młode oraz również bardzo uprzejme stewardesy  zaprowadziły nas na. nasze ...
    ... miejsca.NIecałe półtorej godziny później maszyna wystratowała.
    Pierwszy lot tskiego typu samolotem był dla całej naszej czwórki niesamowtym przeżyciem. Podniebny rejs przebiegł  bez nawet najmniejszych niespodzianek typu przechył lub turbulencje.
    Samolot wypuściwszy podwozie gładko oraz bardzo precyzyjnie osiadł na pasie numer siedem. Odebrawszy walizki niedużym busem dotarłyśmy pod same drzwi pięciogwiazdkowego hotelu.  Wspisawszy się do księgi meldunkowej hotelu czterech młodych chłopaków wziąwszy walizki zaorowadziło nas do opłaconego przez naszych rodziców na cały urlop pokoju na IV piętrze. Rozpakowawszy nasze bagaże wyszłyśmy na wyłożony czarnym hebanowym drewnem balkon.
    Przepiękny oraz urzekający widok dosłownie przerósł nasze nawet najśmielsze oczekiwania.
    Stojąc przy poręczy widziałyśmy nieodległą plaże otoczoną palmami oraz szumiący Pacyfik. Nasyciwszy oczy przepięknym tutejszym krajobrazem wróciłyśmy do wnętrza naszego pokoju.
    Ponieważ nie miałyśmy raczej  żadnych innych planów postanowiłyśmy zwiedzić całą wyspę.  Ubrawszy lekkie adidasy,letnie bluzeczki oraz krótkie spodenki opuściłyśmy wnętrze hotelu. Skierowałyśmy sie na południe.Chcąc uniknąć tłumów turystów szlyśmy bocxnyymi uliczkami.
    Spacer odsłonił przed nami nieknięte ręką człowieka dosłowniwe mniemal bajkowe zakątki. Zatrzymując się robiłyśmy sobie zawsze obowiązkowe wakacyjne selfie dla naszych rodziców.
    Wracając zatrzymałyśmy się także na plaży.Jej widok jeszcze bardziej nas wtedy oczarował. ...