1. Namiętny wakakacyjny seks zgranej rodziny.

Data: 16.03.2024, Kategorie: Incest Twoje opowiadania Autor: Renata Saininen, Źródło: OpowiadaniaErotyczne-Darmowo

Naprawdę niezwykle prześlicznie jak również bardzo cieplutko witam dosłownie wszysrkich. Nazywam się Renata.Jestem bardzo atrakcyjną dla każdego szkolnego kolegi oraz budzącą
    zadrość koleżanek nastolatką mającą zarówno piękne ciemnobrązowe ocxy jak również w!osy. Wspólnie ze swioimi rodzicami Jakubem oraz Magdą jak również dwiema siostrami starszą
    Anną oraz młodszą Łucją mieszkam nieopodal ścisłego centrum niemieckiego Hamburga. Opowiedziane tutaj zdarzenie miało swoje miejsce dokładnie  calutkie pięć lat wcześniej.
    Zacznijmy jednak  szegółowy opis całej  tamtej sytuacji jak zwykle od samego początku.
    Wróciwszy do domu po odebraniu świadectw spakowawszy walizki do samohodu ruszyliśmy autostradą do największego portu pasażerskiego morskiego całego naszego pięknego kraju.
    Pomyślnie przeszliśmy kontrolę bagażową  następnie wsiedliśmy na pokład dużego statku
    rejsowego bardzo serdecznie witani przez samaą panią kapitan oraz pozostałą część załogi.
    Niecałe dwie godziny później odwiązawszy dwie cumy statek ruszył wcześniej obraną trasą. Siedzieliśmy na pokładzie słuchając opowiadań pani kapitan dotyczących głównie  jej młodośći
    oraz pełnych przygód podróży,które odbyła ze swoimi rodzicami oraz mocno ukochanym mężem.
    Trzy albo cztery dni później dotarliśmy do położoną na Oceanie Spokojnym Wyspę Celebes. Odebrawszy bagaże skierowalismy się do postoju taksówek.Młody oraz noezwykle uprzejmy
    kierowca zawiózł naszą piątkę pod same drzwi pięciogwiazdkowego hotelu ...
    ... położonego dość
    daleko od centrum oferującego swoim gościom pełen relaks oraz wszelkie możliwe wygody.
    Zaledwie przekroczyliśmy jego próg trzy młode dziewczyny noszące żółto-różowe uniformy
    wziąwszy walizki zaprowadziły nas do wygodnego apartamentu wyłącznie dla VIP-ów albo piastujących wysokie stanowiska polityków posiadającego własną łazienkę oraz duży balkon.
    Rozpakowawszy się wyszłam na balkon.Widok przeròsł moje naĵśmielsze nawet oczekiwamia. Ujrzałam cudowny palmowy las oraz leżacą niopodal hotelu wysypaną złocistym piaskiem oraz obsadzoną bardzo licznymi palmami kokosowymi jak również daktylowymi ogromną plaże.
    Resztę tamtego czerwcowego dnia spędziliśmy na czytaniu albo oglądaniu lokalnej telewizji. Następnego poranka spożywszy śniadanie na balkonie postanowiliśmy zwiedzić całą wyspę. Otworzywszy dużą komodę wybrałam sobie idealny według mnie strój do zwiedzania wyspy. Zdecydowałam się założyć ulubiony jasnożołty top,dżinsową minispòdniczkę oraz adidasy.
    Oddawszy do portierni  naszą specjalną magetyczną kartę opusciliśmy głośne wnętrze hotelu.
    Ruszylìśmy prosto przed siebie.Wedrówka odsłoniła przed nami prawdopdobnie ostatnie dotąd nieknięte przez człoeieka niemalże bajkowe okolice.Idac co jakis czas przystawaliśmy robiąc obowiązkowe selfie wrzucane potem przeze mnie oraz moje siostry na nasz kanał na YouTube. Wracając do hotelu weszlismy także na plaże.Było to idealne miejsce do letnuego wypoczynku. Właśnie tuta jednogłośnie postanowiliśmy plażować codziennie ...