1. Urlopowy seks dwóch rodzin.

Data: 19.03.2024, Kategorie: Sex grupowy Twoje opowiadania Autor: Urszula Białostocka, Źródło: OpowiadaniaErotyczne-Darmowo

Było naprawdę niezwykle pogodne oraz również bardzo słoneczne czerwcowe popłudnie. Siedziałyśmy na werandzie popijając naszą ulubioną mrożoną herbatę.Obie miałyśmy na sobie
    letnie bluzeczki oraz minispòdniczki.Jutro zaczynały sìę nasze kolejne letnie rodzinne wakacje.
    Nasi rodzice podobo szykowali jakiś extra zagranicxny wyjazd.Bylyśmy bardzo ciekawe celu tegorocznego dwumiesięcznego wakacyjnego wypoczynku.Rozległ się znany zgrzyt klucza.
    Rodzice srócili po ciężkim dniu pracy.Poszliśny siępięknie przywitać jak robołyśmy zawsze.
    Podczas kolacji rodzice wyznali wreszcie miejsce naszego  tegorocznegol etniego wypocxynku.
    Letni uriop mieliśmy spędzić na przepięknej oraz tropikalnej hiszpańskiej wyspie Lanzarota . Dodatkowo nie podróżowaliśmy sami.Przyłączyła sie do nas  mocno zaprzyjaźniona rrodzina
    również złożona z ojcja,matki oraz dwójki córek chodzących razem z nami do jednej szkoły.
    Następnego poranka zabrawszy spakowane  wieczoremwakacyjne walizki do samochodu
    ruszyliśmy  prosto na spory dworzec kolejowy.Zaprzyjaźniona rodzina już tam na nas czekała. Kupiwszy bilety wsiedliśmy do pociągu.Podczas jazdy rozmawialiśmy tylko na temat wakacji.  Dojechawszy do Gdyni przesiedliśmy się na pokład dużego samolotu długodystansowego. Zostaliśmy serdecznie przywitani przez samego pana kapitana oraz dwóch innych pilotów . Młodziutkie oraz niezwykle uczynne stewardesy zaprowadziły nas na nasze miejsca.
    Jakieś dwie godziny później uzyskawszy zgodę na start maszyna ...
    ... nabrawszy sporej prędkości oderwała się od płyty lotniska.Dla naszych rodziców był to tylko kolejny zwykły podniebny rejs.
    Ojciec był stewardem natomiast matka doskonałą pilotką oraz kontrolerką ruchu lotniczego.
    Poznali się podczas lotu do Wiednia.Tam wzięli prześliczny ślub oraz także urodzili swoje córki. Podniebna podróż przebiegła absolutnie bez żadnych choćby nawet najmniejszych kłopotów.  Samolot gładko osiadł na pasie wtspowego lotniska.Odebrawszy walizki dwoma taskówkami dotarliśmy do nowego  pięciogwiazdkowego hotelu oferujacego gościom wszelkie wygody.
    Zaledwie przekriczyliśmy jego próg trxy młode dziewczyny nszące żołte sukienki oraz różowe fartuszki zapriwadziły nas do dwóch wygodnych apartamentów przaznaczonych dla VIP-ów albo ważnych gości posiadających własną łazienkę oraz duży balkon wyłożony drewnem palmowym. Rozpakowawszy bagaże przez przesuwne oraz przeszklone drzwi wyszliśmy prosto na balkon.
    Widok dosłownie przerósł jakiekolwiek nasze wszelkie nawet najbardziej śmiałe oczekiwania. Ujrzeliśmy leżacą niedaleko hotelu plaże wysypaną złocistym mpiaakie, oraz osłoniętą przed ciekawskim wzrokiem poglądaczy szpalerem wysokich palm kokosowych oraz daktylowych. Nasyvciwszy wzrok okolicą wróciliś,y do wnętrza apartamentów.Ponieważ nie mieliśmy innych planów postanowiliśmy wybrać się na rejs jachtem należącym do ojca  zaprzyjaźnionej rodziny. Zanim wyszliśmy przebrałam się zamiwniając letnią sukienkę na krótkie spodenki oraz także bluzeczkę zakładając pod spód. ...