1. Urlopowy rodzinny seks po grze w butelkę.

Data: 09.04.2024, Kategorie: Incest Twoje opowiadania Autor: Mika Druga-Kaszubska, Źródło: OpowiadaniaErotyczne-Darmowo

Nasza kochająca się rodzina nie jest zbyt liczna.Składa się z ojca Seweryna,matki Sandry,starszej
    siostry Malwiny oraz mnie czyli Miki.Historia tutaj opisana miała  miejsce całe sześć lat wcześniej. Wówczas całą czwórką spędzałiśmy wakacje na hiszpańskiej wyspie La Gomera na Atlantyku.
    Zacznijmy jednak wszystko jak zawsze od samego początku całej zaistniałej  wówczas sytuacji. Odebtawszy piątkowe śwwiadectwa  wróciłyśmy do domu.Podczas obiadu nasza kochana mama radosnym tonem oznajmiła,że jutro wyjeżdzamy na trzymiesięczne wakacje do cudnej Hiszpanii. Wiadomość ta bardzo nas obydwie ucieszyła.Taki wyjazd był plsnowany od dawna jednak zawsze
     trafiały się jakieś kłopoty.Jednak tego roku wszstko poszło gładko oraz również bardzo łatwo.
    Dostałyśmy dodatkowy miesiąc wolnego ponieważ remont naszej szkoły niestety się przedłużył. Pracodawca naszych rodziców także nie miał nic przeciwko.Oprócz urlopu zarówno matka oraz
    ojciec dostali podwyżkę zarabiając dwa razy więcej niż dotychczas oraz również awansowali.
    Następnego poranka spakowawszy walozki do ssmochodu ruszyliśmy na dworzec kolejowy
    zbudowany na przeĺomje 1946 oraz 1947 roku.Odebrawszy bilety wsiedłismy do pociągu jadącego najpierw do Sopotu następnie do Gdyni oraz na koniec do Gańska.Podczas jazdy mając na uszach
    nowiutkie sĺuchawki słuchałam piosenek mojego od zawsze ulubionego zespołu Czerwone Gitary. Ditarwszy do Gdańska wziąwszy walizki skierowaliśmy swoje kroki prosto ku postojowi TAXI..
    Wyjątkowo miły ...
    ... oraz także bardzo uczynny kierowca zawiózł nas do głównego portu morskiego. Pomyślnie minąwszy kontrolę bagażową wsiedliśmy na pokład statku rejsowego bardzo pięknie
    witani przez młodą panią kapitan oraz załogę.Półtora godziny później odwiązawszy cumy statek
    ruszył obranym wcześniej kursem.Przez caly rejs z zapartym tchem słuchaliśmy opowiadań pani
    kapitan dotyczących lat młodości oraz wielu przygód jakie przeżyła podczas kilku swoich rejsów.
    Cztery dni później dotarliśmy do celu.Jednakże zanim zeszliśmy na ląd przez ponad dwie godziny
    trzymano nasz statek ma redzie.Odebrawszy walizki  hsem dotarlismy do bardzo luksusowego oraz równueż pięciogwiazdkowego hotelu oferującego swoim drogim gościom wszelkie możliwe wygody.
    Zaledwie przekroczyliśmy próg dwie młode dziewczyny noszące różowe sukienki kraz żołte fatuszki wziawszy bagaże zaprowadziły nas schodami na VII piętro do gustownie umeblowanego apartamentu przeznaczonego wyłącznie dla VIP-ów posiadającego dwie prywatne łazienki oraz duzy balkon. Rozpakowawszy się wyszłam na przyległy balkon.Widok jaki wtedy ujrzałam dosłownie przerósł
    moje wszelkie nawet najśmielsze oczekiwania.Zobaczyłam ciągnący się kilometrami las palmowy
    oraz leżącą za  nim piaszczysto- kamienistą plaże jak równiez głośno szumiący Ocean Atlantycki. Nasyciwszy wzrok wróciłam do wnętrza apartamentu.Resztę tamtego letnjego dnia spędziłam
    sefrując po kanale YouTube.Kiedy nastał wieczór kolejno wzięliśmy gorący prysznic następnie