1. Seks z siostrami oraz koleżanką.

Data: 13.05.2024, Kategorie: Oral Twoje opowiadania Autor: Andrzej Wilk-Stok, Źródło: OpowiadaniaErotyczne-Darmowo

Hejka wszystkim.Nazywam się Andrzej.Wspólnie ze swoimi ukochanymi rodzicami Edwardem oraz Łucją jak również dwiema siostrami starszą Karoliną oraz młodszą Weroniką mieszkam bardzo niedaleko samego centrum szwedzkiego Sundsvall.Opisana tutaj historia wydarzyła się całutkie
    trzy lata temu,kiedy całą trójką w towarzystwie naszej ulubionej koleżanki Tamary spędzaliśmy
    nasze letnie wakacje na tropikalnej wyspie Bali należącej do Indonezji na Oceanie Spokojnym. Wakacje  były nagrodą za wysoką średnią ,wzorowe zachowanie oraz piątkowe świadectwa. Zacznijmy jednakże opis tego wszystkiego jak zwykle to bywa od samego początku.
    Ostatniego dnia maja nie mając ochoty poświęcić trzech tygodni na naukę zabrawszy spakowane walizki samochodem ruszyliśmy prosto ku największemu portowi lotniczemu naszego miasta. Pomyślnie minąwszy punkt kontrolny wsiedliśmy na pokład samolotu rejsowego serdecznie
    witani przez kapitana,drugiego pilota oraz załogę.Bardzo miła młoda stewardesa zaprowadziła
    naszą czwórkę na przeznaczone dla nas miejsca niedaleko części ogonowej całej maszyny.
    Półtorej godziny później mając zgodę na start samolot zaczął kołować następnie nabrawszy prędkości lekko oderwał się od ziemi.Przez cały lot zabawiałem trzy dziewczyny rozmową.
    Podniebny rejs przebiegł bez żadnych choćby nawet najmniejszych kłopotów albo opóźnień.
    Mając pozwolenoe na lądowanie maszyna zatoczywszy  dwa albo trzy koła oraz wypuściwszy podwozie miękko osiadła na pasie startowym numer 11.Zabrawszy ...
    ... walizki niedużym autobusem dotarliśmy prawie pod same drzwi ekskluzywnego pięciogwiazdkowego hotelu oferującego swoim gościom wszelkie możliwe wygody.Zaledwie przekroczyliśmy próg cztery młodziutkie dziewczyny noszące bladoróżowe sukienki oraz jasnożołte fartuszki wziąwszy nasze bagaże schodami zaprowadziły nas do czteroosobowego pokoju na najwyższym czyli IX piętrze całego gmachu. Rozpakowawszy się wyszedłem na przylegający do naszego pokoju rozległy palmowy balkon.
    Widok przerósł moje nawet najbardziej śmiałe oczekiwania albo również wszelkie wyobrażenia. Urzałem ciągnący się całymi kilometrami las palmowy jak także leżącą za nim piaszczystą plaże
    oraz szumiacy Ocean Spokojny.Chwilę potem dołączyły do mnie obydwie siostry oraz koleżanka. Również były zachwycone przecudownym widokiem.Resztę pierwszego dnia wakacji spędziliśmy włócząc się po okolicy.Wracając do hotelu weszliśmy także na plaże.Złoty piasek oraz szumiący Ocean Spokojny nasuwały same rozkoszne wizje letniego plażowania każdego letniego dnia. Powróciwszy do hotelu wziąwszy kolejno prysznic udaliśmy się prosto na całonocny spoczynek. Ponieważ noc była ciepła spałem mając na sobie tylko majtki natomiast siostry oraz koleżanka założyły majteczki oraz kolorystycznie dobrane staniki.Następnego ranka po lekkim śniadaniu spożytym na hotelowym balkonie wziąwszy tylko jedną torbę sportową bezzwłocznie całą
    czwórką ruszyliśmy na plaże.Przybywszy na miejsce najpierw rozłożyliśmy duży plażowy kocyk następnie przebrałem się ...