1. Seks matek oraz córek.

Data: 24.06.2024, Kategorie: Oral Twoje opowiadania Autor: Kaja Słoneczny Promień, Źródło: OpowiadaniaErotyczne-Darmowo

Witam disłownie wszystkich bardzo cieplutko oraz jednocześnie równiez niezwykle serdecznie. Nazywam się Kaja.Mieszkam ze swoimi siostrami Weroniką oraz Anną jak również matką Alicją nieopodal zachodniego Wybrzeża Stanów Zjednoczonych.Opisane tutaj zdarzenie miało swoje
    miejsce pięć lat wcześniej,kiedy z przyjaciółką matki panią Julią oraz trójką jej uroczych córek Kordelią,Magdą oraz Ewą spędzałyśmy wakacje na greckiej wyspie Kitnos na Morzu Egejskim. Zacznijmy jednak szczegołowy opis całej zaistniałej  wówczas erotycznej sytuacji po kolei. Wróciwszy tamtego czerwcowego dnia po ostatnim tremingu naszej drużyny cheedlederek zastałyśmy spakowane wakacyjne walizki na kółkach kupione już niecałe dwa lata wcześniej. Podczas obiadu nama zdradziła nam cel wakacyjnego wypoczynku jak również towarzystwo. Cieszyłyśmy się bardzo jej wyborem.Pani Julia uczyła nas chemii oraz matematyki natomiast Kordelia uczeszczała ze mną do jednej klasy oraz szkoły.Bardzo mocno się ze sobą zżyłyśmy. Następnego poranka ubrawszy się wyszłyśmy przed dom.Towarzystwo już nas oczekiwało. Przywitawszy się włożylyśmy walizki do bagażnika ruszyłyśmy prosto ku głównemu lotnisku.
    Zostawiwszy pojazd na parkingu wziąwszy bagaże skierowałyśmy się ku widocznemu Punktowi Kontroli Bagażu  na prawo od terminalu.Celnicy bardzo dokładnie przeszukali nasze noee walizki
    jednakże nie znaleźli niczego nielegalnego.Kiedy wybrani pracownicy portu pakowali bagaże podróżnych jak inni wsiadłyśmy na pokład czterosilnikowego ...
    ... samolotu rejsowego witane przez kapitana oraz całą 33 osobową załogę.Szefowa personelu zaprowadziła nas na nasze miejsca umieszczone dokładnie wewnątrz kabiny pierwszej klasy opłaconej przez naszą mamę.
    Godzinę później mając pozwolenie na start maszyna zzczeła kołować następnie nabrawszy szybkości oderwała się od ziemi wznosząc się na wysokość przelotową 10-11.000 metrów.
    Przez cały rejs prowadziłam rozmowę z Kordelią oraz jej siostrami tylko na temat wakacji.
    Podniebny rejs przebiegł gładko bez żadnych niespodzianek typu turbulencje albo przechył.
    Zaledwie samolot został wyłapany przez duże lotniskowe radary Wieża Kontroli Lotów wydała
    swoje pełne pozowolenie na lądowanie.Maszyna zatoczyła jeszcze jedno albo dwa okrążenia następnie wypuściwszy podwozie bez żadnych problemòw lekko osiadła na pasie numer 12. Obebrawszy walizki dwiema taksówkami dotarłyśmy pod same drzwi dosyć ekskluzywnego
    oraz pięciogwiazdkowego hotelu oferującego swoim gościom nie tylko przytulne pokoje iraz miłą obsĺugę ale także wszelkie inne możliwe wygody typu baseny,sauny oraz liczne gabinety SPA.
    Zaledwie przekrocxułyśmy próg cztery młode dziewczyny noszące poękne błękitne sukienki
    oraz żółte fatuszki zabrawszy bagaże schodami zaprowadziły nas do apartamentu zawsze przeznaczonego tylko dla VIP posiadającego własną łazienkę oraz obsadzony roślinami balkon. Rozpakowawszy się wyszłyśmy na balkon.Widok wręcz przerósł nasze wszelkie oczekiwania. Zobaczyłyśmy piekną piaszczysto-kamienistą ...