1. Wakacyjny seks dwóch rodzin.

Data: 27.06.2024, Kategorie: Sex grupowy Twoje opowiadania Autor: Oksana Miverson, Źródło: OpowiadaniaErotyczne-Darmowo

Hejka wszystkim.Nazywam się Oksana.Jestem dosyć atrakcyjną zwłaszcza dla szkolnych kolegów nastolatką mającą ślicznie falowane blond włosy oraz również piękne niebiesko-szare oczy. Mieszkam ze swomi rodzicami Piotrem oraz Samanthą jak również dwiema siostrami starszą Jadwigą oraz młodszą Agatą nad bułgarską rzeką Weleka.Historia tutaj opisana miała swoje
     miejsce cztery lata wcześniej,kiedy z zaprzyjaźnioną rodziną złożoną z ojca Alana,matki Abigail
    oraz trójki ich córek Denise,Giny oraz Misty spędzaliśmy letnie wakacje na terenie San Marino. Opowiedzmy jednak wszystko po kolei.Ostatniego dnia nauki wróciwszy do domu zastałyśmy spakowane letnie walizki stojące przy drzwiach.Podczas obiadu rodzice powiadomili całą naszą trójkę na temat miejsca urlopu oraz towarzystwa jakie zaprosili na wspólne letnie wakacje. Ucieszyłyśmy się bardzo słysząc że spędzimy wakacje z zaprzyjaźnoną rodziną poznaną podczas poprzednich wakacji na terenie przepięknego  oraz również. norweskiego miasta Drammen. Wieczorem wziąwszy walizki udaliśmy się samochodem po potru lotniczego ponieważ nasz lot odbywał się następnego poranka około gidziny 5.40.Druga rodzina już na nas oczekiwała.
    Przywitawszy się serdecznie od razu skierowaliśmy się do Punktu Kontroli Bagażu na prawo.
    Kontrola poszła szybko oraz sprawnie.Odebrawszy bagaże prześliśmy do nowego terminalu.
    Wczesnym rankiem wyznaczeni pracownicy zaczęli pakować bagaże podróżnych do specjalnego
    luku natomiast nasza ósemka podobnie jak inni ...
    ... pasażerowe wsiadła na poład samolotu rejsowego witana oezez dwie młode pilotki oraz 34 osobową załogę.Młody steward zaprowadził całą naszą ósemkę na nasze miejsca w pierwszej klasie zarezerwowanych osobiście przez pana Alana.
    Godzinę później maszyna mając pozwolenie na start zaczęła kołować następnie nabrawszy prędkości lekko oderwała się od ziemi.Dla rodziców obydwóch rodzin był to kolejny zwykły lot ponieważ zarówno mój ojciec jak również pan Alan byli pilotami natomiast matki pracowały jako pięlegniarki w głównym szpitalu miejskim.Jednak dla naszej szóstki był to pierwszy podniebny
    rejs podczas naszego życia.Kiedy samolot pojawił się na radarach lotniska Wieża Kontroli Lotów wydała pozwolenie na lądowanie.Wypuściwszy podwozie maszyna miękko osiadła na pasie startowym numer jedenaście po lewej stronie.Odebrawszy walizki dwiema taksówkami dotarliśmy prawie lod xame drzwi bardzo ekskluzywnego pięciogwiazdkowego hotelu oferującego gościom wygodne pokoje,liczne baseny oraz sauny jak również dobrze wyposażone gabinety SPA.
    Zaledwie nasza ekipa przekroczyła próg cztery młode dziewczyny noszące stroje naprawdę
     bardzo podobne xo pokojówek wziawszy walizki schodami zaprowadziły nas do wygodnego ośmioosobowego apartamentu dla VIP posiadającego dużą prywatną łazienkę oraz także duży balkon obsadzony licznymi roślinami.Rozpakowawszy swoją walizkę wyszłam na balkon.
    Cudowny widok przerósł wszelkie moje oczekiwania.Zobaczyłam pięknie położoną plaże oraz cichutko szumiącą rzekę Marano ...