1. Urlopowy seks z rodzina oraz koleżankami.

Data: 30.06.2024, Kategorie: Sex grupowy Twoje opowiadania Autor: Aneta Plażowa Sarenka, Źródło: OpowiadaniaErotyczne-Darmowo

Nasza kochająca się rodzina nie jest zbyt liczna.Składa się z ojca Tomasza(35),matki Sary(33), deójki synów Emila(16) oraz Kamila(15) jak również dwóch córek Bearty(17) oraz mnie czyli Anety(18).
    Calą szóstką mieszkamy na połudnoiwym wschodzie cudnego Miami na Oceanem Atlantyckim. Opisana tutaj situacja miała swoje miejsce trzy lata wcześniej,kiedy całą rodziną spędzaliśmy lerni urlop na terenie greckiej wyspy Psermos na Morzu Egejskim oraz należącej do archipelagu Dodekanes pomiędzy wyspami Kos oraz  Kalimnos.Zacznijmy jednak cały opis sytuacji po kolei.
    Wróciwszy  tsmtego czerwcowego dnia do domu zastaliśmy sześć spakowanuych wakacyjnych walizek otrzymanych przez naszych ukochanych rodziców jako najważniejszy prezent ślubny.
    Podczas obiadu ojciec poinformował naszą czwórkę na temat wybranego miejsca letniego urlopu natomiast matka poinromowała,że razem z nami polecą nasze cztery szkolne koleżanki czyli Berenika(18),Dalila(18),Flora(16) oraz Kandyna(18).Obie informacje bardzo nas ucieszyły. Następnego poranka zabrawszy walizki opuściliśmy dom.Wsadziwszy bagaże do samochodu ruszyliśmy do naszego głównego portu morskiego.Szkollns koleżanki już tam na nas czekały. Przywitawszy się skierowaliśmy swoje kroki do  Kontroli Bagażowej.Kiedy dwaj młodzi chlopcy pakowali bazgaże podobnie jak inni wsiedliśmy na pokład luksusowego statku wycieczkowego
    witani przez kapitana oraz załogę.Jakąś godzinę później odwiązawsxy cumy oraz  również wyciągnąwszy kotwice statek wyryszył na ...
    ... kolejny rejs.Dla naszych rodziców był to tylko kolejny
    zwykły morski rejs ponieważ ojciec bgł marynarzem natomiast matka była stewardesą służącą głównie na dużych jednostkach pływających.Podczas rejsu siedząc na rufie słuchaliśmy opowieści pana kapitana dotyczących jego młodości.Ja,o nastolatek kilka razy pływał niedaleko owianego bardzo złą sławą Trójkąta Bermudzkego oraz wypływał także na zdradliwe Diabelskie Morze.
    Trzy dni poźniej dotarliśmy na redę portu niedaleko Psermos.Przepuściwszy dwa albo trzy
    potężne tankowce wpłyneliśmy do portu cumując przy jego kamienno-drewnianym nabrzeżu. Odebrawszy walizki niewielkim busem dotarliśmy do pięciogwiazdkowego hotelu.niedaleko plaży oferującego gościom oprócz wygodnych apartamentów równiez  baseny,sauny,korty tenisiowe
    oraz także gabinety SPA.Kiedy przekroczylìśmy próg hotelu piątka młodych dziewcząt noszących błękitne spódniczki oraz staniki wziąwszy nasze walizki schodami zaorowadziła nas do dosyć przytulnego apartamentu na VII piętrze gmachu.Rozpakowawszy bagaż wyszłam na balkon. Prześliczny widok plaży nad szumiącym morzem oraz palm różnego rodzaju dosłownie przerósł
    moje wszelkie nawet naĵśmielsze oczekiwania.Wakacyjny urlop zapowiadał się naprawdę idealnie. Wróciwszy do apartamentu postanowiłam wziąść prysznic następnie dołączyc do rodziny oraz koleżanek zebranych na balkonie.Stojac pod strumieniem wody dokładnie myłam swoje ciało. Założywszy białą zwiewną sukienkę oraz sandałki dołaczyłam do pozostałych siadając sobie ...